رقابتهای جودو قهرمانی آسیا ؛ تیم ملی جودو در مکان چهارم آسیا ایستاد

رقابتهای جودو قهرمانی آسیا ؛ تیم ملی جودو در مکان چهارم آسیا ایستاد
در پایان رقابتهای جودو قهرمانی آسیا تیم ملی کشورمان با دو مدال طلا و برنز در مکان چهارم ایستاد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش؛ این دوره از مسابقات روز جمعه با حضور 220 جودوکار از 28 کشور آسیایی به میزبانی تایلند در سالن ورزشی مرکز جوانان بانکوک آغاز شد که در پایان دو روز مبارزه در بخش انفرادی مردان تیم ژاپن با کسب سه مدال طلا و دو نقره عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. کره جنوبی با یک طلا ،سه نقره و سه برنز نایب قهرمان شد و مغولستان با یک طلا ، یک نقره و دو برنز در جای سوم ایستاد.
تیم ملی کشورمان با طلای جواد محجوب و برنز امیر قاسمی نژاد، یک عنوان پنجمی سعید ملایی و دو عنوان هفتمی جمالی و پهلوان عنوان چهارم با خود اختصاص داد و کره شمالی با یک طلا ، قرقیزستان با یک نقره ، قزاقستان با چهار برنز  و چین تایپه با دو برنز مکانهای پنجم تا هشتم را کسب کردند.
اما در مجموع مردان و زنان ژاپن با 6 طلا ، 3 نقره و 2 برنز قهرمان شد ، کره جنوبی با 4 طلا ، 4 نقره و 3 برنز در جای دوم ایستاد و مغولستان با یک طلا ، 3 نقره و 6 برنز شوم شد. کره شمالی با یک طلا و 3 نقره ، چین با یک طلا و 4 برنز و ایران با یک طلا و یک برنز عناوین چهارم را تا ششم را کسب کردند.
تیم ملی کشورمان در دوره قبلی این مسابقات با یک طلا ، یک نقره و یک برنز عنوان سوم را کسب کرده بود. در این دوره محمد رضا رودکی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی نبود.

 

۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۸:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.