بوکسورهای نوجوان تست آمادگی جسمانی دادند

بوکسورهای نوجوان تست آمادگی جسمانی دادند
تیم ملی بوکس نوجوانان در اردویی مشترک با تیم جوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان ایران اردوی مشترک خود را از 23 فروردین ماه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کرده اند.
بوکسورهای نوجوان که اولین اردوی خود را تجربه می کنند، صبح امروز به منظور آمادگی بیشتر در ادامه تمرینات و حضور قدرتمند در مسابقات نوجوانان جهان در اکراین با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان در خصوص این اردو گفت: پس از بازگشت از مسابقات آسیایی جوانان فیلیپین مجددا تمرینات خود را با همان نفرات و چند تغییر کوچک از سر گرفتیم و در حال حاضر مسابقات خاصی را تیم جوانان ندارد.ولی خوب قرار است پانزدهم اردیبهشت چهار نفر از بوکسور های جوانان در انتخابی تیم ملی بزرگسالان شرکت کنند و با حریفان خود مبارزه کنند،که در صورت عملکرد مناسب شان می توانند به تیم بزرگسالان راه یابند.
احدی در ادامه در خصوص تیم نوجوانان اضهار داشت: تیم نوجوانان تشکیل شده از نفرات کم تجربه که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و از لحاظ فنی بهتر از تیم جوانان می باشد که اگر بیشتر رویشان کار شود نتیجه بهتری را می گیرییم.
لازم به ذکر است تیم ملی بوکس نوجوانان ایران بیست هشتم مرداد پای به مسابقات جهانی در کشور اکراین می گذارد.

 

۲۸ فروردین ۱۳۹۲ ۱۳:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.