جودو قهرمانی آسیا ؛وحدانی:به اعتماد مربیان پاسخ خواهم داد

جودو قهرمانی آسیا ؛وحدانی:به اعتماد مربیان پاسخ خواهم داد
جودوکار سبک وزن تیم ملی کشورمان دراولین حضور خود روی تاتامی رقابتهای قهرمانی آسیا برای پاسخ به اعتماد مربیان تلاش می کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، بهزاد وحدانی 23ساله ،10 سال قبل جودو را زیر نطر جوانمیر و مهنانی در بجنورد  آغاز کرد و یکسال قبل به اردوهای تیم ملی راه یافت. وی در خصوص وضعیت آمادگی خود گفت: اردوهای خوب و منظمی را پشت سرگذاشتیم و با برنامه های چون اردوی مشترک با تونس و اردوی بین المللی تهران که توسط مسئولان اجرا شد به آمادگی مطلوب دست پیدا کرده ایم.

جودوکار وزن 60- کیلوگرم تیم ملی ادامه داد: من اولین بار است که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوم ، در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته و سخت تلاش خواهم کرد از این فرصتی که در اختیارم قرار گرفته به بهترین شکل استفاده کنم و جواب اعتماد مربیان را بدهم.

 

وحدانی در پایان گفت: حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است و من هم خیلی امیدوارم با نگاه تازه ای که در جودو کشور ایجاد شده بتوانم رنکینگ خود را در رده بندی جهانی بالا برده و راه حضور در المپیک را هموار کنم و برای کشورم افتخار آفرین باشم.
۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ۱۵:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.