نوری زاده :هدف همه اعضای تیم موفقیت در بانکوک است

نوری زاده :هدف همه اعضای تیم موفقیت در بانکوک است
جودوکار لرستانی تیم ملی گفت: تلاش همه اعضای تیم کسب افتخار در رقابتهای قهرمانی آسیاست و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، قاسم نوری زاده با 22 سال سن شاگرد رضا چاه خندق عضو سابق تیم ملی است و پس از 5 سال تمرین در این رشته خود را به تیم ملی رسانده و اکنون در غالب تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهد شد.

وی با تمجید از اردوهای تیم ملی گفت: مسئولان فدراسیون اهتمام خوبی برای برگزاری اردوها دربهترین شرایط داشتند و در مدت زمانی که در اردو بودیم مشکل خاصی نبود و تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام دادیم.

این جودوکار تیم ملی که عنوان قهرمانی آسیا در در رده نوجوانان کسب کرده ادامه داد: تا حدود زیادی از رقبای خود شناخت دارم و تلاش می کنم در بخش تیمی که قرار است به روی تاتامی بروم بهترین مبارزات خود را به نمایش گذاشته و بتوانیم مقام خوبی در شان جودو ایران کسب کنیم.
 نوری زاده در پایان گفت: سال آینده بازیهای آسیایی کره جنوبی را در پیش داریم و بعد از آن نیز بازیهای المپیک ، جودو ایران توانایی کسب مدال در این دو میدان بزرگ را دارد و با استفاده از برنامه های خوب فدراسیون تلاش می کنم خود را به عنوان عضو ثابت تیم ملی به این مسابقات رسانده و مدال کسب کنم.
۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ۱۴:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.