همزمان با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛برگزاری رقابتهای انتخابی پیشکسوتان هوگوپوش

همزمان با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛برگزاری رقابتهای انتخابی پیشکسوتان هوگوپوش
نخستین مرحله رقابتهای انتخابی آزاد تکواندو پیشکسوتان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛براساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون،اولین مرحله رقابتهای انتخابی آزاد تکواندوکاران پیشکسوت در بخش آقایان، به منظور حضور در نخستین دوره بازیهای پیشکسوتان جهان، خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این دوره از رقابتها به صورت آزاد و در دو رده سنی 35 تا 45 سال و 45 سال به بالا و در چهار وزن المپیکی (58- ،-68،-80 و +80) برگزار می شود .

بنابر اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، نخستین دیدار انتخابی پیشکسوتان بدون حضور تکواندوکاران مدال آور، قهرمانان مسابقات جهانی وآسیایی برگزار و نفرات برتر این دوره از رقابتها به دومین مرحله مسابقات گزینشی تیم ملی تکواندو پیشکسوتان دعوت می شوند.

نخستین مرحله بازیهای تکواندو پیشکسوتان جهان مرداد ماه سال آینده به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می شود .

گفتنی است: بنا بر اعلام کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو، پیش از این مقرر بود نخستین مرحله رقابتهای انتخابی پیشکسوتان سیزدهم اردیبهشت ماه و تحت عنوان گرامیداشت "سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم" برگزار شود که به منظور افزایش میزان آمادگی هوگوپوشان و ارتقاء سطح برگزاری مسابقات از لحاظ کمی و کیفی، به خرداد ماه سال جاری موکول شد.
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.