اختصاصی/مربی تیم ملی تنیس ری میز بانوان:اردوی مجارستان آمادگی تنیسورهای بانوان را برای حضور در رقابتهای جهانی بالا می برد

اختصاصی/مربی تیم ملی تنیس ری میز بانوان:اردوی مجارستان آمادگی تنیسورهای بانوان را برای حضور در رقابتهای جهانی بالا می برد
تیم ملی تینس روی میز بانوان در حالی آخرین اردوی داخلی خود را پشست سر گذاشتند که قرار است 9 اردیبهشت با تنیس بازان مجارستانی اردوی مشترکی داشته باشند.

سیما لیموچی ، مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : با توجه به برگزاری  مسابقات جهانی تنیس روی میز در اردیبهشت سال جاری به میزبانی کشور فرانسه و حضور تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در این رقابتها میبایست حضور آبرومندانه در آن داشته باشیم.
وی ادامه داد : به همین منظور نمایندگان کشورمان اردوی مشترکی با تنیسور های مجاری خواهند داشت که از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی ثمرات خوبی می تواند برای بچه ای ما داشته باشد چرا که  9 روز حضور در کمپ مشترک ، ملی پوشان ما را از نزدیک با مسائل تکنیکی و تاکتیکی آنها آشنا می کند .
مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به سطح فنی تیم تنیس روی میز مجارستان ، انتخاب این کشور را خوب و مفید ارزیابی کرد .
لیموچی در پاسخ به میزان آمادگی و پیشرفت تیم ملی اظهار داشت : از 3 ماه پیش اردوهای آمادگی تیم ملی به صورت متمرکز در تهران شروع شده بود که می توان در این روز پایانی گفت اردوی آخر داخلی آنها در اصفهان رضایت بخش بوده است.
وی افزود : در این اردو از نظر تکنیک و قدرت و امادگی جسمانی ملی پوشان تقویت شدند  ، علاوه بر این به ملی پوشان تمرینات استقامتی ، سرعتی و چابکی داده شده که قرار است پس از اردو این تمرینات به صورت انفرادی انجام شود ، ضمن آنکه حضور در مسابقات لیگ نیز تمرین خوبی است برای آمادگی قبل از اردوی برون مرزی و مسابقات جهانی که می خواهند اعزام شوند.
مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خاتمه یاد آور شد :  بانوان ملی پوش ما در 2 سال اخیر موفقیت های چشمگیری کسب کردند ، این در حالی بود که کسب سهمیه المپیک و مدال اوری برای بانوان در این رشته در گذشته یک آرزو بود ، بچه ها با تلاش و پشتکار این رویا را به حقیقت بدل کردند ،لازمه  تداوم این موفقیت ها ، حضور در رقابت های جهانی ،  آسیایی ، منطقه ای و خلاصه رویارویی با رقیبان و آشنایی با فنون مختلف می باشد که امیدوارم با توجه به این موضوع ما باز هم شاهد موفقیت های بزرگتری باشیم .

 

۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.