المپیک اختصاصی/ سپیده توکلی:تنها به قهرمانی آسیا می اندیشم

المپیک اختصاصی/ سپیده توکلی:تنها به قهرمانی آسیا می اندیشم
دوومیدانی کار جوان کشورمان در حالی سال نو را بدون تعطیلات آغاز کرده که تمام تلاشش برای کسب سکو درمسابقات قهرمانی آسیا می باشد .

سپیده توکلی ، عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک گفت : از روز دوم فروردین تمریناتم را به طور فشرده در مجموعه ورزشی افتاب انقلاب  آغاز کردم .
وی ادامه داد : مسابقات قهرمانی آسیا ، مهمترین رویدادی است که در سال جدید برای آن تلاش می کنم ، این مسابقات اواخر تیرماه برگزار می شود و تا آن زمان بدون استراحت تمرینات و اردویم را ادامه خواهم داد.
عضو تیم ملی دوومیدانی  در پاسخ به برنامه اش در سال جدید و میزان پیشرفتش نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در سال جدید به دنبال بهبود و ارتقای رکوردهایم بوده  و کسب قهرمانی و رسیدن به سکو در مسابقات قهرمانی آسیا از مهمترین اهدافم در سال جدید می باشدکه اگر موفق شوم ورودی مسابقات جهانی را دریافت می کنم  .
وی  ادامه داد :از پیشرفتم راضی هستم به خصوص که در تمرینات  کاملا قابل ملاحظه است ، با توجه عنوان سومی که در مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته بدست آوردم بسیار امیدورارم که امسال با ادامه تمرین و تلاشم به هدفی که در پی آن هستم برسم .
توکلی در پاسخ به حضورش در مسابقت جایزه بزرگ گفت : با توجه به برنامه تمرینات و تشخیص مربی ، احتمال دارد در این رقابت ها حضور نداشته باشم  ، ولی مسابقات قهرمانی کشور مسلما تدارکاتی خوبی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا می باشد .


۲۱ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.