برای تطبیق ملی پوشان با شرایط آب و هوای بنگلادش به بندرعباس و امارات می رویم؛کاستا: بازیکنانم هر روز بهتر از قبل می شوند

برای تطبیق ملی پوشان با شرایط آب و هوای بنگلادش به بندرعباس و امارات می رویم؛کاستا: بازیکنانم هر روز بهتر از قبل می شوند
سرمربی تیم ملی فوتبال برزگسالان در خصوص عملکرد این تیم در تورنمنت روسیه و برنامه های تدارکاتی برای حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا در بنگلادش به نکاتی اشاره کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون، هلنا کاستا-سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال در خصوص عملکرد تیمش در تورنمنت بین المللی روسیه گفت: ارزیابی من از این مسابقات مثبت است.زمانی که تصمیم گرفتیم در این تورنمنت شرکت کنیم، با اعلام به مسئولین برگزار کننده این مسابقات خواستیم تا در گروه کره شمالی قرار بگیریم چرا که شیوه بازی این تیم مانند تایلند است و با توجه به اینکه شناخت زیادی از تیم تایلند نداشتیم، این دیدار برای ما مهم بود و خوشبختانه بازیکنانم پیروز میدان شدند. این یکی از اهداف ما بود تا ملی پوشان کارهایی که از آنها خواسته بودیم  در بازی پیاده کنند که به اهداف خود رسیدیم. ضمن اینکه با شیوه بازی آنها بیشتر آشنا شدیم.
وی در ادامه گفت: در این تورنمنت توانستیم در مقابل تیم های مختلف با سبک بازی های مختلف مسابقه بدهیم ، بعضی از تیم ها بسیار سرعتی بوده که تیم  ما نیز بالطبع باید سرعتی بازی می کرد و بعضی از آنها علاوه بر سرعتی بودنشان، با پاس های کوتاه و سیستم دفاعی بازی می کردند که تیم ما نیاز به تحرک بالای بدنی داشت تا علاوه بر حفظ نتیجه بازی خوبی را به نمایش بگذارد. معتقدم شرکت در این بازیها فرصت مناسبی بود تا تیم ما بتواند تمام تمریناتی را که در اردوهای تدارکاتی انجام داده بودیم، در بازیها به اجرا بگذارد و به نقاط ضعف و قوت تیم نیز پی بردیم.
سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی خیلی از مشکلات دفاعی تیم خود را در نیمه دوم بر طرف کردیم.شانس گلزنی بیشتری داشتیم، یک پنالتی را از دست دادیم و معتقدم حتی از تیم امریکا هم بهتر بودیم. حضور در این تورنمنت به نفع تیم ایران بود چرا که محک جدی خوردیم.این بازیها مرجع خوبی برای محک زدن بازیکنان و مربیان ایران بود که همواره می خواهند توانائیهای خود را تا قبل از مسابقات رسمی AFC بالاتر ببرند. نکته مهم دیگری که در این تورنمنت بازیکنان به من نشان دادند این بود که آمادگی 6 بازی در 12 روز را دارند.همانطور که می دانید حداقل زمان ریکاوی برای هر بازی تا بازی بعد 72 ساعت است. ما با 15 بازیکن و سه دروازه بان مرتبا بازی داشتیم و ملی پوشان هر روز بهتر از روز قبل عمل می کردند.
کاستا در ادامه افزود: در بازیهای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ما 3 بازی در 5 روز انجام خواهیم داد، درست نصف آن چیزی که در تورنمنت روسیه بود.بر همین اساس معتقدم این مسابقات بسیار برای  تیم ما مهم و مثبت بود.
سرمربی تیم ملی در پایان افزود: تا رقابتهای قهرمانی آسیایی بنگلادش ما مرتبا در اردو خواهیم بود تا به هدف اصلی خود که همانا تطابق بازیکنان با شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب بنگلادش است، برسیم. اینکار باعث می شود تا عملکرد بهتری در مسابقات داشته باشیم و با مشکلی روبه رو نشویم.به همین دلیل تعدادی از اردوهای تدارکاتی خود را در بندرعباس و امارات برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم مراحل تمرینی خوبی را پشت سر گذاشته و مشکلات فنی را رفع کنیم.
۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ۱۲:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.