هروی: پرچم ایران را در رویدادهای سال جاری به اهتزاز درمی آوریم

هروی: پرچم ایران را در رویدادهای سال جاری به اهتزاز درمی آوریم
مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران با مثبت ارزیابی کردن شرایط اردونشینان، گفت: به دنبال این هستیم تا با نشان دادن توانایی های کاراته ایران پرچم مقدس کشورمان را در مسابقات سال جاری به اهتزاز درآوریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون "شهرام هروی" اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را در انزلی دنبال می کنیم و اردوشنینان تیم ملی از لحاظ روحی، بدنی و فنی به شرایط ایده ال نزدیک می شوند.

وی افزود: هم اکنون تمرینات فنی و بدنسازی را در ساحل دنبال می کنیم و قرار است در روز پایانی اردو (پنجشنبه هفته جاری) تمرینات فنی در سالن و روی تاتامی انجام شود.

مربی تیم ملی ایران با اشاره به اینکه تمرینات طبق برنامه دنبال می شود، عنوان کرد: کاراته ایران توانایی بالایی دارد و تمام هدف ما این است در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا بارها پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.

وی گفت: بازی های کشورهای اسلامی برای ورزش ایران دارای اهمیت است و کاراته نیز به عنوان یکی از رشته های پرمدال اعزام می شود و به طور یقین ما نیز جواب این اعتماد مسوولان ورز کشورمان را به خوبی خواهیم داد.

هروی درخصوص تعویق زمان برگزاری بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: زمان کمی برای آماده سازی داشتیم و حالا می توانیم با خیالی آسوده به آماده سازی بپردازیم و نفراتی چون امیر مهدی زاده و سعید احمدی نیز پس رهایی از مصدومیت می توانند به جمع نفرات اضافه شوند.

وی ادامه داد: همانطور که سرمربی تیم ملی کاراته بارها اعلام کرده است، نفرات اردونشین الویت بندی شده اند و احتمال تغییر در ترکیب نیز وجود دارد.


۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.