پیمان اکبری: ولاسکو نظارت مستقیم در تمرینات دارد

پیمان اکبری: ولاسکو نظارت مستقیم در تمرینات دارد
سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی جهان برای نخستین بار برگزار می شود کار سختی را در پیش داریم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پیمان اکبری بعد از پایان اولین مرحله از اردوی تیم ملی زیر 23 سال با ابراز رضایت از شرایط اردونشینان گفت: در ابتدای تمرینات شرایط بازیکنان چندان خوب نبود و انتظار داشتم آنها با شرایط بهتری وارد اردو شوند. اما رفته رفته وضعیت آنها بهتر و راضی کننده شد.
وی افزود: انتظار دارم بازیکنان تمرکز بیشتری در تمرینات و بخصوص در دریافت های اول داشته باشند. در این اردو هر روز صبح تمرین سرویس، دریافت و بدنسازی را داشتیم و عصرها هم کار تکنیکی و تیمی را انجام دادیم. خوشبختانه بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی با توجه به حضور مربی بدنساز شرایط خوبی را دارند و انتظارات بدنساز تیم را برطرف ساختند.
سرمربی تیم ملی زیر 23 سال با اشاره به سختی کار در مسابقات جهانی ادامه داد: این اولین دوره مسابقات جهانی زیر 23 سال است و شناخت زیادی از تیم ها نداریم. اما مطمئنا با توجه به جوانگرایی که در دنیا صورت گرفته کیفیت مسابقات بالا و البته کارمان سخت خواهد بود. با توجه به زمان مناسبی که تا زمان حضور در مسابقات داریم تیم به شرایط ایده آل می رسد و مشکلی نخواهیم داشت.
پیمان اکبری در خصوص همکاری با ولاسکو افزود: خوشبختانه همکاری خوبی با سرمربی تیم ملی داریم و ولاسکو نظارت مستقیم بر تمرینات تیم زیر 23 سال دارد و در همین رابطه جلسات و مشورت هایی را هم انجام دادیم. با نظر ولاسکو 18 بازیکن همیشه باید آماده باشند تا در صورت آسیب دیدگی یا کاهش انگیزه در میان اردونشینان از سایر بازیکنان استفاده شود. تیم ملی فقط مختص 14 نفر نیست و به همین دلیل برخی بازیکنان در دو تیم رفت و آمد دارند و از طرفی هم برخی بازیکنان هنوز شرایط کاملی برای حضور در تیم الف را ندارند بنابراین با ما کار می کنند تا برای این تیم آماده شوند.
وی در پایان گفت: تیم ملی زیر 23 سال برای آمادگی کامل برای مسابقات جهانی باید در چند رویداد بین المللی پیش از اعزام شرکت کند. به همین دلیل از مسئولان فدراسیون والیبال درخواست کردیم تا برای بازیهای دوستانه و تورنمنت های بین المللی حداقل دو میدان را در نظر بگیرند چراکه این تیم نیاز به بازی با تیم های خارجی دارد.

۱۸ فروردین ۱۳۹۲ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.