اختصاصی/جواد محجوب:به رقابتهای قهرمانی آسیا می روم ولی نگاهم به مدال المپیک است

اختصاصی/جواد محجوب:به رقابتهای قهرمانی آسیا می روم ولی نگاهم به مدال المپیک است
با آمادگی کامل راهی رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند می شوم ولی نگاهم حضور در رقابتهای المپیک 2016 و کسب مدال در ریو است.

جواد محجوب ملی پوش وزن منهای 90 کیلوگرم تیم ملی جودو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:مهمترین حریفان من در رقابتهای آسیایی نمایندگانی از کشورهای ژاپن، کره ،قزاقستان ،مغولستان و ازبکستان بوده و در واقع با توجه به حضور قدرتهای جهانی جودو در آسیا نمی توان گفت به قرعه آسان بر خواهیم خورد چرا که به هر حال به رقبای سر سختی برای رسیدن به فینال خواهید خورد اما با تمام توان به رقابتهای تایلند اعزام می شوم و امیدوارم بتوانم با عملکردی مطلوب به کشور باز گردم.
وی ادامه داد:انصافا مسئولان فدراسیون هر آنچه در توان داشتند برای آماده سازی تیم به کار بردند و مربیان ما هم نهایت تلاش خود را کردند ولی تیم اعزامی به تایلند بسیاری جوان و آینده دار است و نباید از این تیم جوان در این رقابتها انتظار کسب نتیجه داشت بلکه فدراسین بنوعی در حال سرمایه گذاری برای آینده و المپیک است.
دارنده مدال نقره دوره گذشته رقابتهای قهرمانی آسیا می گوید:من به المپیک 2016 فکر کرده و از هم اکنون بر روی این موفقیت تمرکز و تمرین می کنم فدراسیون هم همینطور ولی خودتان هم می دانید مدال جودو را نباید با مدال برخی رشته های دیگر که راحت تر بدست می آید مقایسه کرد بدون تردید اگر شرایط مالی فدراسیون بهتر شود و ما بتوانیم در رقابتهای بیشتری شرکت کنیم قطعا آماده تر می شویم.
محجوب در خاتمه ابرازداشت:در گذشته داوری ها خیلی به ضرر ما بود ولی الان شرایط بهتر شده و حضور در اردو های برن مرزی و شرکت جودوکاران دیگر کشورها در تهران خیلی در افزایش آمادگی و تجربه ما تاثیر داشت و فدراسیون در این زمینه بخوبی توانست از تیم ملی حمایت و برای آن برنامه ریزی کند.

۱۸ فروردین ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.