شاگردان ولاسکو فردا دور دوم اردو را از سر می گیرند

شاگردان ولاسکو  فردا  دور دوم اردو را از سر می گیرند
اردوی دوم تیم ملی از روز دوشنبه 19 فروردین ماه آغاز می شود و ملی پوشان روز پنج شنبه را به استراحت می پردازند تا از روز جمعه دور جدید تمرینات تیم ملی را آغاز کنند این در حالی است که اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی در سال 92 عصر روز جمعه 16 فروردین به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، در اولین مرحله اردوی تیم ملی والیبال که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد بازیکنان تمرینات دفاع و سیستم های جدید دفاعی را به صورت تئوری و عملی، تمرینات وزنه و دریافت را انجام دادند.
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که در این اردو بازیکنان منتخب خود را در اختیار داشت با تمرکز بالایی روی تمرینات، بازیکنان و عملکرد آنها را زیر نظر داشت تا علاوه بر رفع اشکالات، در افزایش آمادگی آنها هم تلاش کند.
سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، رحمان داودی، امیر غفور، شهرام محمودی، فرهاد ظریف، مجتبی یوسفی، پوریا فیاضی و آرش کشاورزی 14 بازیکن حاضر در اردوی اول بودند.
در اردوی تیم ملی امیر خوش خبر سرپرست، خولیو ولاسکو سرمربی ، حسین معدنی مربی ، احمد مساجدی مترجم، علی پیشیار ماساژور، سیاوش باقری مربی وزنه و سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی حضور داشتند. ضمن اینکه ناصر شهنازی و ایرج مقدم هم از مربیان حاضر در تمرینات تیم ملی بودند.

 

۱۸ فروردین ۱۳۹۲ ۰۸:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.