اختصاصی/مسعود حاجی آخوندزاده:دررقابتهای تایلند به دنبال نتیجه نیستیم

اختصاصی/مسعود حاجی آخوندزاده:دررقابتهای تایلند به دنبال نتیجه نیستیم
تیم ملی اعزامی به رقابتهای آسیایی به دنبال نتیجه گیری نیست چرا که هدف فدراسیون از جوانگرایی در تیم بز رگسالان،توجه به رقابت های المپیک برزیل است و با همدلی و تلاش می توانیم به نتایج مورد نظر دست یابیم.

مربی تیم ملی جودو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر تمرینات تیم ملی در سالن شهید کبکانیان ادامه داشته و ازهمان ابتدای عید بچه ها کارشان را آغاز کردند چرا که در رقابتهای تایلند به دنبال کسب مدال یا نتیجه نیستیم و باید از هم اکنون تیمی جوان را برای رقابتهای کسب سهمیه المپیک آماده کنیم.
وی ادامه داد:ما طبق برنامه پیش می رویم و فدراسیون با تمام توان از تیم حمایت کرده و به شخصه به آینده این بچه ها خوشبین هستم هر چند میانگین سنی آنها زیر 23 سال است ولی هدف ما اینست تیمی را برای بازیهای المپیک برزیل مهیا کنیم که جودو ما را مدال آور کند.
حاجی آخوندزاده در خصوص حریفان آسیایی جودوکاران گفت:کره،ژاپن، مغولستان،ازبکستان،قزاقستان رقیبان سنتی ما در این مسابقات هستند ولی ملی پوشان ما به دلیل درگیر بودن حریفان آنها در رقابتهای متعدد برون مرزی بدون تردید کار سختی خواهند داشت.
مربی تیم ملی در خاتمه خاطر نشان کرد:من تمام تجربیات خود را در این سالها در اختیار تیم می گذارم و خود آقای میراسماعیلی به شدت بر کار بچه ها نظارت داشته و پیگیر کارها بوده و با صحبتهای دلگرم کننده خود باعث ایجادانگیزه در بین آنان می شود.فدراسیون هم در طی این مدت با اعزام تیم به اردو های برون مرزی و همچنین دعوت از آنها به کشور همه جوره از تیم حمایت کرده و مطمئنا نتیجه آن را در آینده نزدیک خواهیم دید.

۱۷ فروردین ۱۳۹۲ ۰۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.