پیام تبریک مهندس علی آبادی و افشارزاده به سعید لو

پیام تبریک مهندس علی آبادی و افشارزاده به سعید لو
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان انتصاب دکتر سعید لو را بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی با ارسال نامه ای به دفتر وی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته طی حکمی دکتر علی سعیدلو را به سمت «معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی» منصوب کردند که به همین منظور مهندس علی آبادی و  بهرام افشارزاده رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان این انتصاب را با ارسال نامه ای به دفتر وی تبریک گفتند.
متن نامه تبریک کمیته ملی المپیک کشورمان به سعید لو به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر سعید لو
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی
با عرض سلام و ادب

احتراما، باعرض تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات وعبادات  در ماهی که قلوب‌ مؤمنین‌ و شیفتگان‌ مکتب‌ انسان‌ ساز را مملو از مسرت‌ و آکنده‌ از شادی‌ نموده و یاد و خاطره‌ رهنمودهای‌ حکیمانه‌ امام‌ راحل‌ عظیم‌الشأنمان‌ (قدس‌ سره‌) را در دلها زنده‌ می کند،‌انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی صمیمانه تبریک عرض نموده، امیدواریم با توجه به تجارب و سوابق درخشانی که دارید، شاهد موفقیتتان در این مسئولیت خطیر و رشد پیشرفت و تحول ورزش کشورمان در بعد همگانی و قهرمانی باشیم .
پیرو فرمایش‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ و ولی‌ امر مسلمین‌ جهان‌ مبنی بر همکاری کلیه دستگاهها با یکدیگر؛ کمیته ملی المپیک آمادگی خود را جهت‌ هر گونه‌ همکاری و مساعدت‌ لازم‌، در راه‌ گسترش‌ و توسعه ورزش در جای جای میهن اسلامی و افتخار آفرینی ملی پوشان کشورمان در میادین بین المللی اعلام‌ می‌نماید و از خداوند سبحان‌ خواهان‌ توفیق‌ روزافزون‌ جنابعالی می‌باشد.
ورزش بعنوان پرطرفدارین مقوله اجتماعی که در برگیرنده حداکثر جامعه بخصوص جوانان این مرز و بوم می باشد همیشه مورد توجه مسئولین جوامع و دولتها بوده و از همین رو پیوسته مدیرانی زحمت کش و دلسوز برای آن انتخاب شده اند. از همین رو امیدواریم با تعامل و همدلی که مطمئنا با حضور جنابعالی بیش از پیش خواهد شد شاهد افتخارآفرینی های مکرر تیم ها و ملی پوشان کشورمان باشیم.
بار دیگر سلامتی و توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند منان خواستاریم.


    بهرام افشارزاده                                                          محمد علی آبادی                                                                       
    دبیر کل                                                                         رئیس                                                                                     

 

۷ شهریور ۱۳۸۸ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.