تیم ملی تکواندو بانوان برای شرکت در رقابت های جهانی آماده می شود

تیم ملی تکواندو بانوان برای شرکت در رقابت های جهانی آماده می شود
سومین دور تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در رده سنی بزرگسالان تا 23 فروردین ماه در مرکز جهانی تکواندو ادامه دارد. ملی پوشان خود را برای شرکت در رقابت های جهانی و بازی های کشورهای اسلامی آماده می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، با اتمام رقابت های انتخابی، تکلیف نفرات اعزامی به رقابت های جهانی و بازی های کشورهای اسلامی مشخص شد و 12 بانوی ملی پوش به سومین مرحله اردوی تیم ملی تکواندو بانوان راه پیدا کردند. این اردو در رده سنی بزرگسالان به منظور حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2013 مکزیک و بازی های کشورهای اسلامی اندونزی از چهارم فروردین ماه در مر کز جهانی تکواندو برگزار شد .
در این مرحله از اردوی تیم ملی تکواندو بانوان 12 هوگوپوش زیر نظر مریم آذرمهر سرمربی تیم ملی تکواندو، فاطمه صفر پور و آزاده یاسایی مربیان تیم ملی و ندا سلیمی مربی بدنساز به مدت 20 روز به صورت مستمر تمرینات خود را برگزار خواهند کرد .

آذرمهر سر مربی تیم ملی تکواندوی بانوان می گوید: اولین اردوی تیم ملی در سال جدید از 4 فروردین آغاز شده و تا 23 این ماه ادامه دارد. اعضای تیم ملی هر روز صبح و بعد از ظهر، در دو بخش فنی و بدن سازی تمرین می کنند. دومین اردوی تیم ملی در سال جدید نیز از 26 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: از میان 12 بانوی ملی پوشی که به این اردو راه یافته اند، 6 نفر برای مسابقات کشورهای اسلامی که خرداد ماه برگزار خواهد شد، انتخاب می شوند و تا خرداد ماه، 3 اردوی دیگر برگزار خواهد شد.

سر مربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان ضمن ابراز رضایت از آمادگی تیم ملی، اظهار داشت: خوشبختانه اعضای تیم ملی پیشرفت قابل توجهی داشته اند و برای شرکت در مسابقات از آمادگی کافی برخوردار هستند. بانوان ملی پوش پیشرفت خوب و رضایت بخشی داشته اند. برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف به شناسایی نقاط قوت و ضعف ملی پوشان کمک کرد و بازی اعضای تیم ملی خیلی بهتر از قبل شده است.

گفتنی است رقابت های قهرمانی جهان 25 الی 30 تیر ماه به میزبانی مکزیک و بازی های کشورهای اسلامی در کشور اندونزی 17 الی 28 خرداد ماه برگزار خواهد شد و بر خلاف تیم ملی مردان که دو تیم را با دو کادر فنی جداگانه برای رقابت های پیش رو آماده می کند، بانوان تنها یک تیم در هر دو مسابقه خواهند داشت.
۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.