خلیفه:در اسپانیا در اندیشه درخشش در مکزیک و اندونزی هستیم

خلیفه:در اسپانیا در اندیشه درخشش در مکزیک و اندونزی هستیم
سرمربی تیم ملی اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی گفت: تورنمنت بین المللی اسپانیا بهترین فرصت برای آماده سازی تیم به منظور درخشش در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون سید نعمت خلیفه سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی  با بیان این مطلب افزود: چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو بزرگسالان از صبح روز گذشته (سه شنبه ششم فروردین) با حضور21 هوگوپوش در مرکز جهانی تکواندو با اجرای دور جدید تمرینات آغاز شد.

وی درباره روند اجرای تمرینات این دوره از اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: با توجه به اینکه بازی های کشورهای اسلامی خرداد ماه سال جاری به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد و به منظور استفاده دقیق از فرصت باقی مانده تا زمان اعزام به این دوره از رقابتها و بنابر تصمیم کادر فنی تیم ملی، در این دوره از اردوی تیم ملی نیز هوگوپوشان به صورت منظم و در دو نوبت صبح و عصر تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کنند.

خلیفه در ادامه بیان داشت:چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی، تا دوازدهم فروردین در مرکز جهانی ادامه خواهد داشت و پس از در نظر گرفتن یک روز استراحت برای هوگوپوشان، دور جدید تمرینات با مجزا کردن تکواندوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان و بازی های کشورهای اسلامی آغاز می شود.

وی درباره برنامه ریزی های صورت گرفته برای افزایش سطح آمادگی تکواندوکاران بیان کرد: به منظور افزایش سطح آمادگی و کسب بهترین مقام و درخشش در رقابتهای اندونزی و قهرمانی جهان مکزیک، تمامی 21 هوگوپوش حاضر در اردوی تیم ملی به تورنمنت اسپانیا اعزام خواهند شد که پس از بازگشت از این مسابقات سطح آمادگی تکواندوکاران به حد مطلوب خواهد رسید.

وی درباره اوزان در نظر گرفته شده برای برگزاری رقابتهای کشورهای اسلامی یادآور شد: بنا بر اعلام مسئولان برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی ،مسابقات تکواندو این رویداد معتبر در 6 وزن برگزار خواهد شد.

خلیفه در خصوص سطح آمادگی هوگوپوشان حاضر در چهارمین دوره اردوی تیم ملی تصریح کرد: پس از برگزاری سه مرحله مسابقات انتخابی، بهترین هوگوپوشان کشور جواز حضور در مرحله چهارم اردو را به دست آوردند که هم اکنون این نفرات در بالاترین سطح آمادگی به سر می روند که امیدوارم علاوه بر حفظ این امر تا زمان اعزام به رقابتهای پیش رو، شاهد از بین رفتن نقاط ضعف تکواندوکاران باشیم.

گفتنی است: تورنمنت بین المللی تکواندو اسپانیا 14 الی 15اردیبهشت ماه و در شهرآلی کانته برگزار می شود.
۷ فروردین ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.