اولین اردوی تیم ملی اسکیت ایران در سال 92 برگزار می شود

اولین اردوی تیم ملی اسکیت ایران در سال 92 برگزار می شود
نخستین اردوی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان و بانوان ایران در سال 92 از 26 فروردین ماه آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکیت، در این اردو که تا اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، 16 اسکیت باز جوان و بزرگسال زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را در اراک دنبال می کنند.

بهنام شیر نژاد، امیر علی ابوطالب و محمد قاجاریان در رده سنی جوانان و حسین منشیدی، فرزاد مرادی، شایان صباغ، پوریا قاسم پور و امیر کوهکن در رده سنی بزرگسالان نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی آقایان می باشند.

در بخش بانوان نیز نیلوفر مردانی ، فرناز کوه شکاف، نهال مقدم رحمانی ، یکتا محسنی ، شقایق امامی و  نیلوفر امامی در رده سنی جوانان و سمیه رحیمی و درسا میرزابیگی در رده سنی بزرگسالان نفراتی هستند که به اردوی تیم بانوان راه یافتند.

طبق برنامه مرحله نخست اردو با هدف آماده سازی بیشتر ورزشکاران با انجام تمرینات بدن سازی تخصصی برابر با نتایج استخراج شده از تست های آمادگی جسمانی به عمل آمده از آکادمی ملی المپیک و انجام تمرینات اسکیت همراه خواهد بود.                

همچنین به منظور ارزیابی دعوت شدگان به اردو در روز اول از ورزشکاران استقامت در ماده 15000 متر حذفی امتیازی و از ورزشکاران سرعت در ماده 200 متر انفرادی و از تمامی شرکت کنندگان  در ماده 1000 متر به صورت مشترک رکورد گیری خواهد شد. در این مرحله از  تست گیری هیچ یک از ورزشکاران حذف نخواهند شد.

بر اساس برنامه، زمان ورود ورزشکاران عصر روز دوشنبه 26 فروردین خواهد بود و زمان خروج عصر روز پنج شنبه اول اردیبهشت می باشد.
۷ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.