یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الا احسن الحال؛تبریک سال نو کمیته ملی المپیک به مردم و جامعه ورزش کشور

یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الا احسن الحال؛تبریک سال نو کمیته ملی المپیک به مردم و جامعه ورزش کشور
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان طی پیامی مشترک فرا رسیدن سال نو 1392 شمسی را به مردم و جامه ورزش کشور تبریک گفتند.
در متن پیام تبریک فوق آمده است:
نوروز باستانی ایران اسلامی تجلی‌گر دست آسمان ساییدن و بندگی و نجوا به درگاه پروردگار یکتا است، لحظه مشترک پایان یک سال و آغاز سالی دگر، سالی که با بهترین پیروزیهای ورزشی برای ملت عزیزمان در بازیهای المپیک و پارالمپیک و دیگر رقابتهای قاره ای و جهانی همراه بود.
خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.
جامعه ورزش ایران اسلامی با لطف و عنایت خداوند رحمان و رحیم، در سایه هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری، حمایت های همه جانبه دولت محترم و کوشش تک تک دلسوزان دین و میهن،مسئولین،مربیان وقهرمانان،سالی پر افتخار و سرشار از پیروزی را  برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت سرگذاشته و حال با توجه به عنایات و فرامین دلسوزانه  مقام معظم رهبری گام در سال نو می نهیم تا همچون گذشته بتوانیم در رقابتهای پیش رو از سوی ورزش کاران عزیز، پیام آور پیروزی و موفقیت برای ملت عزیزمان باشیم.
در سالی که گذشت تلاش مضاعف مسئولان و جامعه ورزش، قهرمانی ها و پیروزی های بزرگی را برای ایران اسلامی رقم زد که اوج قله این افتخارات، خلق حماسه غرورآفرین و تاریخی  بازی های المپیک لندن بود.
موفقیتی که با تصاحب 12مدال و عنوان  هفدهمی همراه بود، این پیروزی نتیجه  الطاف الهی ،برنامه ریزی و دقت نظر مسوولان، غیرت، تعصب و از خود گذشتگی و ایثار قهرمانان، مربیان و دست اندر کاان پر کار اما بی ادعای کشورعزیزمان و دعای خیر مردم بود.
اما سال 1392، سالی است که باید ره توشه خود را برای حضوری شایسته در رقابتهای دیگری همچون بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، بازی های داخل سالن و رزمی، بازی های آسیایی نوجوانان آماده کنیم که بدون تردید باید برای دستیابی به هر آنچه از ورزش کشور در این بازی ها انتظار داریم، همت کرده و بیش از پیش کار کنیم. برای عزت و سربلندی ورزش ایران باید در سال آتی، یکپارچه و یکدل با توکل بر خالق متعال بکوشیم. امید داریم ایران اسلامی و به خصوص ورزش کشور در سال جدید به مانند سنوات گذشته سربلند بوده و پرچم خوش رنگ کشورمان همواره در قله های پرافتخار برافراشته شود.
نوروزتان پیروز، دلتان پیوسته شاد و دستانتان پر بار باد.

۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ۱۵:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.