مدیر فنی تیم ملی کوراش:با تیم کاملی راهی مسابقات جهانی اوکراین نمی شویم

مدیر فنی تیم ملی کوراش:با تیم کاملی راهی مسابقات جهانی اوکراین نمی شویم
درحال حاضر تیم ملی کوراش باید در نخستین میدان عازم مسابقات جهانی اوکراین شود بعد به داخل سالن ویتنام فکر کنیم ولی احتمال اینکه که در هر دو مسابقه با ترکیب کاملی شرکت نکنیم وجود دارد.

مجید زارعیان، مدیر فنی تیم ملی کوراش ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:مسابقات جهانی اوکراین در 7 وزن و مسابقات داخل سالن آسیا در 5وزن برگزار می شود ولی از آنجاییکه سیاست ما اعزام آماده ترین افراد به مسابقات برون مرزی است احتمال اینکه در هر دو رویداد بدون ترکیب کامل اعزام شویم خیلی زیاد است.
وی ادامه داد:البته به بازیکنان حاضر در اردو گفتیم که تنها افراد با تجربه و آماده راهی این رقابتها می شوند در واقع آنهایی که شانس مدال آوری دارند به این دو رویداد پیش رو اعزام می شوند.
زارعیان در پایان خاطر نشان کرد :با اتمام ماه مبارک رمضان تمرینات بچه ها سنگین تر از گذشته ادامه یافته تا آنها اواسط مهرماه راهی مسابقات جهانی اوکراین شوند تا پس از برگشت از این رقابتها و استراحتی کوتاه اردوی متصل به مسابقات ویتنام را آغاز کنند در واقع ما برای حضور قدرتمندانه در بازیهای داخل سالن حتی از نفرات با تجربه قدیمی هم استفاده خواهیم کرد ولی تنها آماده ها راهی این رقابتها می شوند.

 

۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۵:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.