با اتمام سومین انتخابی تیم ملی ؛راهیابی 21 هوگوپوش به اولین اردوی 92

با اتمام سومین انتخابی تیم ملی ؛راهیابی 21 هوگوپوش به اولین اردوی 92
سومین مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان با معرفی 21 هوگوپوش به دور بعدی تمرینات تیم ملی به پایان رسید .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ؛سومین دور رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی جهان 2013 مکزیک و بازیهای کشورهای اسلامی اندونزی با برگزاری 30 دیدار و به صورت دوره ای با حضور 28 هوگوپوش برتر در حالی صبح امروز بر روی یک شیابچانگ خانه تکواند برگزار شد که در نهایت 7 تکواندو کار(در وزن یک محمد کاظمی ،در وزن دوم سجاد مصطفوی ،در وزن سوم سعید امیری ،در وزن چهارم صادق موسوی ،در وزن پنجم مهران عسکری و محمد رفیعی و در وزن ششم بهزاد ایلخانی)از لیست نفرات حاضر در اردو ی تیم ملی حذف شدند.

همچنین بنا بر تصمیم کمیته فنی کوروش رجلی و احمد محمدی به دلیل آسیب دیدگی و نبود زمان لازم جهت آمادگی از اردوی تیم ملی خط خوردند.

*دور اول مسابقات انتخابی بدون شمارش راند و به ترتیب اوزان هشت گانه،ابراهیم مردانی دو بر یک مغلوب علی شاکری شد،میثم باقری هفت بر شش محمد کاظمی را برد، یاسین اکبر نتاج شش بر چهار سجاد مصطفوی را مغلوب کرد، هادی مستعان سه بر یک سید احسان نقیب زاده را شکست داد، مجید رجبی هشت بر یک سعید امیری از پیش رو برداشت،بهنام اسبقی سه بر دو صادق موسوی را شکست داد،مهران عسکری یازده بر نه سید محمد رفیعی مغلوب کرد، مسعود حجی زواره شش بر چهار بهنام بیات را برد،امید عمیدی نه بر یک بهزاد ایلخانی را شکست داد، پوریا عرفانیان چهار بر دو مغلوب محمد امامی شد و در آخرین دیدار این مرحله مرتضی شیری شش بر یک از سد پیام قبادی گذشت.

* مرحله دوم این رقابتها در پنج راند برگزار شد که ابراهیم مردانی شش بر سه محمد کاظمی را برد، میثم باقری سه بر یک از علی شاکری باخت ،سید احسان نقیب زاده هفت بر چهار مغلوب سجاد مصطفوی شد، یاسین اکبر نتاج 14 بر 11 هادی مستعان را شکست داد، محمد خمسه پنج بر دو از سد مجید رجبی گذشت، عباس شیخی 2 بر یک صادق موسوی را برد، بهنام بیات چهار بر دو مهران عسگری را برد، بهزاد ایلخانی سه بر دو مغلوب پوریا عرفانیان شد،محمد امامی پنج بر چهار از امید عمیدی شکست خورد، یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندو شش بر چهار مغلوب مهدی خدابخشی شد و پیام قبادی 9 بر 6 از سد سجاد مردانی گذشت.

با اتمام رقابت یک روزه مدعیان ملی پوش و بنا بر اعلام کادر فنی ؛

در وزن یک:علی شاکری(استان تهران )،ابراهیم مردانی( استان اصفهان)،میثم باقری(استان البرز)

وزن دوم: هادی مستعان و سید احسان نقیب زاده(استان البرز)،یاسین اکبر نتاج(استان مازندران)

وزن سوم: محمد خمسه(استان تهران )،مجید رجبی(استان آذربایجان شرقی)

وزن چهارم:عباس شیخی(استان البرز)، بهنام اسبقی (استان تهران )

وزن پنجم:علی نصر آزادانی(استان اصفهان )،مسعود حجی زواره(استان کرمانشاه) و بیات(استان البرز)

وزن ششم:محمد امامی و پوریا عرفانیان(استان تهران)،امید عمیدی(استان البرز)

وزن هفتم:مهدی خدابخشی و یوسف کرمی(استان البرز)

وزن هشتم: سجاد مردانی(استان اصفهان)،مرتضی شیری (استان آذربایجان شرقی)، پیام قبادی(استان تهران) نفراتی هستند که جواز حضور در چهارمین اردوی تیم ملی را کسب کردند.

شایان ذکراست در سومین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندو ،غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون، اصغر رحیمی ناظر کمیته ملی المپیک در سالن مسابقات حاضر بودند.

همچنین هادی ساعی مدیر فنی تیم های ملی، مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی در مسابقات جهانی، سید نعمت خلیفه سرمربی هوگوپوشان در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، مرتضی سلطانی و هادی افشار مربیان تیم ملی در کمیته فنی مسابقات بودند.

گفتنی است مرحله چهارم اردوی آماده سازی ملی پوشان زیر نظر مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی جهان و سید نعمت خلیفه سرمربی بازیهای کشورهای اسلامی از روز سه شنبه ششم فروردین سال آینده ،در مرکز جهانی تکواندو برگزار می شود .
۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.