شهسواری به همراه برادران عالمیان راهی هنگ کنگ می شوند

شهسواری به همراه برادران عالمیان راهی هنگ کنگ می شوند
پس از دعوت برادران عالمیان توسط کنفدراسیون آسیا(ITTU) برای شرکت در رقابت های کاپ آسیا، ندا شهسواری هم به جمع رقابت کنندگان پیوست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز بیست و ششمین دوره رقابت های کاپ آسیا 23 الی 25 فروردین 92 در هنگ کنگ برگزار خواهد شد و تنها سهمیه بانوان منطقه آسیای میانه جهت شرکت این رقابت ها از سوی افشین بدیعی نایب رییس کنفدراسیون آسیا به ندا شهسواری نخستین بانوی المپیکی تاریخ تنیس روی میز کشورمان تخصیص یافت.

رقابت های امسال 100 هزار دلار جایزه نقدی خواهد داشت و از چین "شو شین" و "یان آن" اعضای تیم ملی چین که در رقابت های جهانی پاریس نیز حضور خواهند داشت، شرکت می کنند.

بر اساس اطلاعات درج شده در پرسپکتوس رقابت ها هر کشور می تواند تنها 2 نماینده در این رقابت ها داشته باشد و بازیکن سوم باید از سهمیه واید کارت استفاده نماید.

پیش از این کنفدراسیون آسیا (ITTU) طی دعوت نامه ای از برادران عالمیان دعوت کرد تا در این رقابت ها شرکت نمایند.

نوشاد عالمیان در سال 90 مقام ششم این رقابت ها را از آن خود کرد و در فروردین امسال (91) موفق به کسب مقام چهارم این رقابت ها شده بود ، مقام های به دست آمده توسط نوشاد عالمیان از تاریخ آغاز این رقابت ها از سال 1362 در بین راکت به دستان ایرانی بی سابقه بوده است.

شکست وانگ لی جین قهرمان نامدار چینی از نابغه تنیس روی میز ایران در این رقابت ها رقم خورد که از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز پدیده سال 2012 پینگ پنگ نیز نام گرفت.

گفتنی است مسابقات کاپ مردان آسیا در سال های 2003 در تهران و 2004 در ماهشهر به میزبانی کشورمان برگزار شد.

۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۴:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.