برگزاری مراسم معرفی برترینهای ورزش ایران از سوی رادیو ورزش

برگزاری مراسم معرفی برترینهای ورزش ایران از سوی رادیو ورزش
برترینهای ورزش ایران در سال 1391 که به همت شورای هماهنگی رادیو ورزش انتخاب شده اند طی مراسمی فردا چهارشنبه 23 اسفند ماه در ساختمان شهدای رادیو ورزش معرفی خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مجید ندیری دبیر شورای هماهنگی ورزش صدا و مدیر رادیو ورزش در این باره گفنت:مراسم انتخاب برترینهای ورزش ایران از سال 1383 و به همت شورای هماهنگی ورزش رادیو آغاز به کار کرده و همه ساله با استقبال مردمی و جامعه ورزش همراه بوده است و امسال نیز با توجه به نتایج ورزشکاران کشورمان در بازیهای المپیک و پارالمپیک لندن این انتخابات با شکوه تر برگزار  می شود.
انتخاب برترینهای ورزش ایران در سال 1391 از اول دی ماه و هر روز به مدت نیم ساعت در جدول پخش برنامه های رادیو قرار گرفته و تا یک روز مانه به برگزاری مراسم ادامه خواهد داشت. در این نظر سنجی که بصورت تلفنی، اینترنتی و پیامکی در شبکه های ورزش جوان، صدای آشنا و ایران صدا بصورت همزمان و هماهنگ صورت گرفته است حدود 70 هزار نفر از قهرمنان مربیان، مدیران ورزش، خبرنگاران کارشناسان و مردم علاقه مند 3 ورزشکار مرد ،3 ورزشکار زن، سه ورزشکار جانبازو معلول، یک مربی و یک ورزشکار اخلاق را انتخاب کرده اند.
این مراسم از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو و با حضور روسای فدراسیون های نواب رئیسان بانوان،پیشکسوتان و بزرگان ورزش برگزار و به برگزیدگان تندیس ویژه و لوح سپاس اهدا خواهد شد.

۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.