انگیزه بالای ملی پوشان در اردوی دوم تیم ملی والیبال

انگیزه بالای ملی پوشان در اردوی دوم تیم ملی والیبال
دومین مرحله اردوی تیم ملی والیبال در حالی در سالن والیبال آزادی در جریان است که سعید معروف هم به تمرینات تیم ملی اضافه شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دومین مرحله اردوی تیم ملی والیبال زیر نظر خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در سالن والیبال آزادی از 16 اسفندماه در حالی آغاز شده است که شور و هیجان خاصی میان اردونشینان وجود دارد. مربیان حاضر در اردوی تیم ملی که برای نشان دادن توان خود با انگیزه تر از اردوی های قبل در تمرینات شرکت می کنند.
ملی پوشان ایران در این اردو تمرینات دریافت، پاس و تمرینات بدنسازی را زیر نظر مربیان خود انجام دادند. ضمن اینکه با توجه به تغییر قانون دریافت اول تمرکز تمرینات بر دریافت های اول است.
اما در این مرحله از اردوی آمادگی سعید معروف پاسور تیم ملی و تیم شهرداری ارومیه به تمرینات تیم اضافه شده تا این اردو با حضور 17 بازیکن در جریان باشد. سعید شیرود و امیر برزگر نیز در این مرحله از اردو کنار گذتشته شدند با شروع تمرینات تیم ملی در تاریخ 7 فروردین ماه به اردوی تیم زیر 23 سال بپیوندند.
همچنین امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی، حسین معدنی به عنوان دستیار ولاسکو، احمد مساجدی مترجم، سیامک افروزی پزشک، علی پیشیار ماساژور، سیاوش باقری مربی وزنه و ایرج مقدم و ناصر شهنازی به عنوان مربیان حاضر در اردو حضور دارند.
ضمن اینکه فریبا سلیمان و سیما صدیقی مربی و سرپرست تیم والیبال بانوان گاز تهران و جمعی از ملی پوشان نوجوان هم با حضور در سالن تمرینات تیم ملی زیر خولیو ولاسکو را تماشا می کردند.
این مرحله از اردوی تیم ملی تا روز 22 اسفند ماه در سالن والیبال آزادی در جریان خواهد بود.
۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.