ملی پوش سنگین وزن ایران از انگیزه بالای خود می گوید؛پورشیب: مدال آوران سنگین وزن جهان مسلمان هستند

ملی پوش سنگین وزن ایران از انگیزه بالای خود می گوید؛پورشیب: مدال آوران سنگین وزن جهان مسلمان هستند
ملی پوش وزن +84 کیلوگرم ایران که برای رسیدن به مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی کار دشواری پیش روی دارد، گفت: نفرات اول تا سوم مسابقات جهانی فرانسه مسلمان هستند ولی با انگیزه بالا به دنبال شکست دادن آنان هستم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، "ذبیح الله پورشیب" از کومیته کاهایی است که در این چند سال اخیر یکی از مهره های قابل اتکای تیم ملی کاراته ایران محسوب می شود و در رقابت های مختلف به مدال های متعددی رسیده است.

پورشیب در مسابقات وزن +84 کیلوگرم مسابقات جهانی فرانسه در مرحله نیمه نهایی مغلوب "انیس ارکان" از ترکیه شد و از رسیدن به مدال بازماند درحالیکه همین کاراته کای ترکیه ای به مدال طلا دست یافت.

نکته جالب مسابقات جهانی فرانسه این بود که "انیس ارکان" از ترکیه، "آتایف" از جمهوری آذربایجان و "خالد خلادی اف" از قزاقستان که مدال های طلا، نقره و برنز را کسب کردند همگی از کشورهای مسلمان هستند. چنانچه این نفرات در بازی های کشورهای اسلامی حضور یابند پیکارهای وزن +84 کیلوگرم در اندونزی با رویداد جهانی برابری می کند.

"ذبیح الله پورشیب" دراین خصوص به سایت فدراسیون کاراته، گفت: از مبارزه با بهترین های جهان لذت می برم و می خواهم با ارائه مبارزاتی زیبا و رسیدن به مدالی خوشرنگ نشان بدهم که عدم دستیابی به مدال جهانی فرانسه فقط براثر بدشانسی بود.

وی افزود: البته در پیکارهای تیمی جهانی فرانسه صاحب مدال شدم و در انفرادی نیز مستحق این موفقیت بودم اما در مبارزه با انیس ارکان از ترکیه، داوران با حریفم مهربان بودند.

قهرمان آسیا اظهار داشت: البته خودم نیز تجربه ای از حضور در جهانی نداشتم درحالیکه حرف ترکیه ای چند بار در جهانی شرکت کرده بود و برای داوران و مسوولان برگزاری شناخته شده بود.

پورشیب درمورد وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: از ناحیه کشکک و زیر زانو آسیب دیدگی دارم که با آب درمانی و فیزیوتراپی به شرایط خوب نزدیک می شوم. تمرینات را با قدرت دنبال خواهم کرد تا با بهترین شرایط راهی بازی های کشورهای اسلامی شوم.

وی افزود: با شناختی که از کادر فنی دارم یقین دارم با برگزاری اردوهای منظم به بهترین شرایط می رسیم چراکه نظم و انضباط تاثیر مثبتی بر خوب نتیجه گرفتن دارد.

ملی پوش سنگین وزن کاراته ایران افزود: ابتدا می خواستم در قهرمانی کشور که به میزبانی اراک برگزار شد به میدان بروم که فدراسیون ملی پوشان جهانی را معاف کرد اما به دلیل مصدومیت شرایط خوبی برای حضور در پیکارهای انتخابی نداشتم ولی به میدان رفته و جواز حضور بازی های کشورهای اسلامی را کسب کردم.

پورشیب درپایان اظهار داشت: تمامی توانم را به کار می بندم تا در مسابقات پیش روی سال آینده به بهترین مدال ها دست یابم.

 

۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.