دوستی مهر: اردوی بندرعباس از لحاظ تطبیق آب و هوایی مناسب بود

دوستی مهر: اردوی بندرعباس از لحاظ تطبیق آب و هوایی مناسب بود
به بازیهای دوستانه بین المللی احتیاج داریم و بهتر است که با حریفانی از آمریکای لاتین، آفریقا و اروپا بازی کنیم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون سرمربی تیم ملی زیر17 سال گفت: اردوی خوبی در بندرعباس داشتیم و همانطور که گفته بودم برای تطبیق آب و هوایی به بندرعباس رفته بودیم. بالاخره هوای بندرعباس و امارات شباهت هایی دارد و می تواند از این جهت و از جهت ارتفاع از سطح دریا برای بازیکنان تیم ملی زیر17 سال که باید هفت ماه بعد به امارات بروند مناسب باشد. البته ما برنامه هایی برای برگزاری اردوهایی در امارات و پیش از رقابتها داریم.
دوستی مهر درباره بازیهای تیم ملی نوجوانان در بندرعباس گفت: دو بازی خوب با دو تیم خوب بزرگسال لیگ برتری و لیگ یکی داشتیم. با تیم آلومینیوم هرمزگان بازی کردیم که در بازی اول نمایش خوبی نداشتیم و شکست خوردیم اما در بازی دوم بازیکنان نمایش خوبی داشتند و توانستیم تیم شهرداری بندرعباس را شکست بدهیم.
وی در پایان گفت: به بازیهای دوستانه بین المللی احتیاج داریم و بهتر است که با حریفانی از آمریکای لاتین، آفریقا و اروپا بازی کنیم چرا که سید بندی جام جهانی در قرعه کشی به همین ترتیب خواهد بود. سعی داریم قبل از سال 92 و از 21 اسفند در تهران برگزار کنیم که به محض نهایی شدن اسامی بازیکنان دعوت شده و محل برگزاری اردو اعلام خواهد شد.
۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ۱۵:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.