اصغر ابراهیمی:بدون مدال از مسابقات جهانی کره برنمی گردم

اصغر ابراهیمی:بدون مدال از مسابقات جهانی کره برنمی گردم
ملی پوش دسته 94 کیلوگرم کشورمان گفت: امسال به هر ترتیبی که شده از جهانی کره دست پر باز می گردم تا پاسخ سالها زحمت و تلاش خود، خانواده و مربیان را گرفته باشم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، اصغر ابراهیمی ملی پوش دسته 94 کیلوگرم کشورمان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: همیشه رقابتهای جهانی سال بعد از المپیک از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار است و اکثر کشورها برای ارزیابی توان و قدرت وزنه برداران خود که می بایست روی مدال آوری و موفقیت آنها حساب کنند، بهترین نفرات خود را به این پیکارها اعزام می کنند.پیش بینی می کنم مسابقاتی پرتعداد از نظر شرکت کننده و همچنین کیفی از نظر رکوردها را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: بعد از المپیک و مسایل حول و حوش آن، مدتی را به استراحت پرداختم و خودم را از نظر روحی مهیای حضور در جهانی امسال کردم و الان چند ماهی است که زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خوب و منظمی را پیگیری می کنم. خوشبختانه آسیب دیدگی جدی ندارم و روز به روز به شرایط ایده آلم نزدیک تر می شوم.

قهرمانی آسیا با اشاره به اردوی خوب اردبیل عنوان داشت: اردوی اردبیل نه تنها برای من بلکه برای تمامی اردونشینان مثمر ثمر و خوب بود به نحوی که تمامی وزنه برداران حاضر به رکوردهای مناسبی رسیده ند که قطعا طی مدت باقیمانده به حد مناسبی برای موفقیت در جهانی کره نیز خواهند رسید.

وی یادآور شد: برای المپیک خیلی زحمت کشیده بودم و هنوز هم نمی دانم چه شد که نتوانستم به هدفم برسم. اما امسال شرایط تغییر کرده و تصمیم گرفته ام به هر ترتیبی که شده حقم را از وزنه برداری بگیرم. برای کسب مدال در این مسابقات خیلی زحمت کشیده ام و تمامی سختی ها ی اردوهای پیش رو را نیز به جان می خرم تا در نهایت دست پر از کره به کشور باز گردم.

ملی پوش دسته 94 کیلوگرم کشورمان ادامه داد: از این پس در اردوهای تهران و سطح دریا باید کنترل وزن خودم را نیز آغاز کنم تا انشااله با وزن مناسب و آمادگی کامل راهی کره شوم. قصد دارم یکی از مدالهای دسته 94 کیلوگرم را که جایش در بین مدالهایم خالی است بدست بیاورم.

ابراهیمی در پایان گفت: خانواده ام، دوستان، مربیان استان و مربیان تیم ملی برایم خیلی زحمت کشیده اند و مطمئنم که کسب مدال جهانی کره می تواند گوشه ای از زحمات آنها را جبران کند. سوای از اینها باید حساب و تکلیف خودم را با سالها عمری که در این راه گذاشته ام روشن کنم؛ تاکید می کنم که من بدون مدال از کره بازنمی گردم.

 

۴ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.