16ورزشکار به تست آمادگی جسمانی تیم ملی اسکیت فراخوانده شدند

16ورزشکار به تست آمادگی جسمانی تیم ملی اسکیت فراخوانده شدند
فدراسیون اسکیت 16 ورزشکار را برای انجام مراحل تست آمادگی جسمانی تیم ملی اسکیت ایران فراخواند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکیت؛ افراد دعوت شده باید در تاریخ ذکر شده در محل آکادمی ملی المپیک حضور یافته و خود را به مربیان مربوطه معرفی نمایند.
گفتنی است عدم حضور و امتناع ورزشکاران از انجام تست های در نظر گرفته شده به منزله انصراف از عضویت در تیم ملی محسوب می شود.
بر این اساس و در بخش پسران، بهنام شیر نژاد، امیر علی ابوطالب، محمد قاجاریان در رده سنی جوانان و حسین منشیدی، فرزاد مرادی، شایان صباغ، پوریا قاسم پور  و امیر کوهکن در رده سنی بزرگسالان نفراتی هستند که باید در تاریخ 19 اسفندماه خود را به کادر فنی معرفی نمایند.
نیلوفر مردانی ، فرناز کوه شکاف، نهال مقدم رحمانی ، یکتا محسنی ، شقایق امامی و نیلوفر امامی نیز در بخش دختران و در رده سنی جوانان و سمیه رحیمی و درسا میرزابیگی در رده سنی بزرگسالان نفرات دعوت شده ای هستند که باید خود را در تاریخ 20 اسفند به کادر فنی معرفی نمایند.
همچنین بنا به دلایل موجه برخی از افراد تیم ملی که به دلیل خدمت سربازی، آسیب دیدگی ورزشی و یا عدم شرکت در مسابقات قهرمانی کشور فرصت حضور در اردوی تیم ملی را از دست داده اند، مقرر شد در آخرین مرحله اردو  پیش بینی شده از افراد مد نظر دعوت به عمل آید تا در تست ها  شرکت نمایند تا در صورت اخذ حد نصاب های لازم که توسط اعضای شورای مربیان تیم ملی متعاقباً اعلام خواهد شد به عضویت تیم ملی در آیند

۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.