آزمون: بازیکنان با جنگندگی پیروز شدند

آزمون: بازیکنان با جنگندگی پیروز شدند
سرمربی تیم ملی زیر 14 سال دختران گفت: با هدف قهرمانی به سریلانکا آمده ایم و امیدوارم که با دست پر به کشور بازگردیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ مریم آزمون-سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال دختران گفت: شرایط میزبانی بد نیست اما داوران در این دو بازی که تیم ایران با بنگلادش و سریلانکا داشت ضعیف عمل کرده و به نفع تیم های آسیای شرقی گرفتند. معتقدم بازیکنانم با جنگندگی توانستند این دو بازی را پشت سر گذاشته و موفق شوند.
وی در ادامه درباره بازی با سریلانکا گفت: بازی امروز خیلی سخت بود اما بچه ها توانستند این دیدار را با پیروزی سه بر صفر پشت سر بگذارند و موفق شوند.
آزمون با اعتراض به ساعت بازیهای قهرمانی آسیا گفت: تمام بازیهای ما ساعت 7:30 صبح به وقت ایران است و بازیکنان هر روز بازی دارند.تنها بازی اول مقابل بنگلادش با تغییر ساعت مواجه شد و فقط یک روز استراحت داریم اما اینکه بازیکنان هر روز صبح باید مسابقه بدهند، کمی برایشان سخت است.
سرمربی تیم ملی در ادامه  گفت: قرار است بعدازظهر امروز دیدار هند و بنگلادش را از نزدیک ببینم  و فردا هم بازی تاجیکستان و بوتان را آنالیز کنیم. ما قصد داریم تا در این دوره از بازیها قهرمان شده و با گل های زده زیاد عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص دهیم.
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.