عضو تیم ملی کاراته کشورمان: با موفقیت در بازیهای کشورهای اسلامی توانایی هایم را ثابت می کنم

عضو تیم ملی کاراته کشورمان: با موفقیت در بازیهای کشورهای اسلامی توانایی هایم را ثابت می کنم
حسنی پور عضو تیم ملی کاراته کشورمان گفت: تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را در بازیهای کشورهای اسلامی که رقابت سختی هم خواهد بود بدست آورم تا توانایی هایم را ثابت می کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ وحید حسنی پور ضمن بیان مطلب فوق گفت: بعد از ناکامی در دو مسابقه آسیایی امسال و سال گذشته، تمرینات آمادگی را با جدیت دنبال کردم تا در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی قرار بگیرم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی افزود: حریفان سرسختی دربازیهای کشورهای اسلامی شرکت دارند و مطمئناً این رقابتها سطح بالاتری از مسابقات آسیایی خواهد داشت و من امیدوارم با مدالی که بدست می آورم بتوانم جز نفرات تیم ملی در مسابقات آسیایی انتخاب شوم.

حسنی پور گفت: یکی از عواملی که باعث شد تا به شرایط ایده آل بازگردم، تیم مناطق نفت خیز جنوب بود که در نیم فصل دوم سوپر لیگ مرا جذب کرد و زحمات مربیان تاثیر بسیاری در آمادگی ام داشت.

وی گفت: من در زمان سرمربیگری ناظریان و بهرامی هم در ترکیب تیم ملی بودم و این سومین سالی است که برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب می شوم . طلای جوانان آسیا و جهان و نیز برنز امیدهای آسیا و دانشجویان جهان را در کارنامه دارم اما تا کنون موفق به کسب مدال در رده سنی بزرگسالان نشده ام که امیدوارم طلسم این ناکامی امسال شکسته شود.

حسنی پور با اشاره به اینکه اولین مرحله اردوی تیم ملی با شرایط خوبی برگزار شد، افزود: مربیان با تجربه و خوبی در کادر فنی تیم ملی حضور دارند ومن هم تلاش می کنم تا به نحو احسن دستورات مربیان را انجام داده و پاسخ اعتماد مربیان را بدهم.

۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.