تیم ملی جودو ارمنستان وارد تهران شد

تیم ملی جودو ارمنستان وارد تهران شد
تیم ملی جودو ارمنستان صبح امروز ؛ سه شنبه وارد تهران شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، تیم ملی جودو ارمنستان به منظور برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی جودو ایران و کشورهای گرجستان و تونس، با ترکیبی از آقایان و بانوان صبح امروز وارد تهران شدند.

هاوانس داوتیان و آرمن نظریان سرشناس ترین جودوکاران در ترکیب تیم  اعزامی ارمنستان هستند. داوتیان نفر چهاردهم رنکینگ جهانی در وزن 60- کیلوگرم است که دارای مدال برنز جهانی و قهرمان اروپا است. آرمن نظریان نیز در وزن 66- کیلوگرم نفر 28 رنکینگ جهانی و مدال آور اروپا است.

هاکوب ارکلیان، آرتیوم باقداساریان، گر ماکرچیار، گر هارتونیان، آندرانیک چاپاریان، کارن جانویان، گر گر ایوانیان، مهر کاراپتیان، تیگران واروسیان و آرتور واردانیان دیگر جودوکاران ارمنستانی هستند که در ترکیب این تیم با مربیگری " تیگران بابایان " برای تمرین در اردوی بین المللی راهی تهران شده اند.

 همچنین سوسه بالاسالیان، آرمنوهی جرجیان، یرجانیک کاراپتیان و رزا خاچاطریان 4 بانوی جودوکار ارمنی هستند که برای تمرین با تیم ملی بانوان نوجوان و جوان کشورمان در اردوی مشترک حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ اردوی بین المللی تهران از فردا؛ 16 اسفند ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و تورنمنت بین المللی (یادواره سرداران شهید حسن تهرانی مقدم و سعید سلیمانی) روز سه شنبه 22 اسفند ماه در سالن افراسیابی انجام خواهد شد.
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ۱۵:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.