وزنه بردار تیم ملی جانبازان و معلولین: به امید خدا قهرمان جهان می شوم

با تمام تلاش به تمرینات ادامه خواهم داد تا به امید خدا مقام قهرمانی جهان را از آن خود کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛"سیامند رحمان"، وزنه بردار جوان معلول کشورمان در  دسته به اضافه 100 کیلوگرم تیم ملی جانبازان و معلولین، گفت:در مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا در دو سال پیش وزنه 230 کیلوگرم را بالای سینه بردم، اما در اردوی آمادگی، وزنه 270 کیلو را زدم.
وی درخصوص نحوه تمریناتش در دومین اردوی آمادگی تیم وزنه بردای جانبازان و معلولین،خاطر نشان کرد: در این اردو که از 10 مردادماه آغاز شده بود، روزانه در دو نوبت صبح و عصر تمرین می کردیم .
رحمان درمورد میزان آشنایی با حریفان جهانی خود، خاطر نشان کرد: زیاد با آنان آشنایی ندارم اما می دانم که رکورد جهانی ثبت شده، 235 کیلوگرم است که من آن را به راحتی بالای سر خواهم برد.
وی تصریح کرد: رقیب اصلی من در مسابقات آیواز هندوستان، کاظم رجبی است. البته بسیار دوستانه با یکدیگر در اردو تمرین می کنیم و اصلا به چشم رقیب به او نگاه نمی کنم. زیرا هر کدام از ما مدال کسب کند برای ایران افتخار آفرینی کرده است.
وی  خاطرنشان کرد: اگر در تهران تمرین کنم همه امکانات از طریق فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین تامین می شود اما من بچه ارومیه هستم و نمی توانم مدت زیادی در تهران بمانم.
رحمان در پایان با تشکر از کادر فنی تیم و مسئولان ورزش جانبازان، از مسئولان ورزش کشور درخواست کرد به ورزش معلولین بیشتر بها دهند تا آنان نیز بتوانند برای کشور افتخار آفرینی بیشتری داشته باشند.
"سیامند رحمان"، وزنه بردار دسته به اضافه 100 کیلوگرم تیم ملی جانبازان و معلولین، خود را برای حضور در مسابقات IWAS هندوستان (معلولین قطع عضو و ویلچری) که آذرماه در شهر بنگلور هندوستان برگزار می‌شود، آماده می کند.
دومین اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان ومعلولین کشورمان از 10تا 25 مرداد ماه در آکادمی المپیک و پاراالمپیک تهران برگزار شد .

 

۴ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.