احمدی: کادرفنی شرایط موفقیت را مهیا می کند

احمدی: کادرفنی شرایط موفقیت را مهیا می کند
نایب قهرمان سال 2012 کاراته جهان با اشاره به اینکه برای بازگشت به تمرینات تیم ملی انگیزه بالایی دارد، گفت: کادر فنی تیم ملی با توجه به توانای های بالایی که دارد شرایط رسیدن به موفقیت را مهیا خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون "سعید احمدی"  اظهار داشت: درگذشته از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت بودم که با توجه به افزایش فشار تمریناتم برای حضور در انتخابی تیم ملی، این آسیب دیگی شدت یافت و در حال حاضر نمی توانم تمرینات آماده سازی را دنبال کنم.

وی گفت: برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی با انگیزه فراوان تمرین می کردم اما متاسفانه با بدشانسی این مسابقات را از دست دادم.

وی افزود: بازیهای کشورهای اسلامی به دلیل حضور کاراته کاهای خوب و مطرح که همه مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند از سطح بالایی برخوردار است. دوست داشتم در این رقابتها شرکت کرده و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

احمدی در خصوص زمان بازگشت به تیم ملی و از سر گیری تمریناتش گفت: بانظر پزشک معالجم از ماه آینده تمرینات فیزیوتراپی را آغاز خواهم کرد و با قدرت برای پیکارهای قهرمانی آسیا خودم را آماده می کنم.

وی در خصوص نفرات حاضر در تیم ملی کاراته گفت: نفرات شایسته ای برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب شده اند و آنان از کاراته کاهای جوان و تازه نفس هستند که با درایت کادر فنی، به خوبی تمرینات آماده سازی را دنبال می کنند و با توجه به شرایط مناسب مهیا شده از سوی فدراسیون، امیدوارم که این تیم نتیجه خوبی در اندونزی کسب کند.

وی در خصوص حضور حامد زیگساری و حسین سمندر در وزن منهای 67 کیلوگرم گفت: زیگساری کاراته کا باهوش و زیرکی است و سمندر هم بازیکن توانایی است. به طور یقین آنان می توانند در بازیهای کشورهای اسلامی نتایج خوبی کسب کنند.

احمدی در خصوص برنامه آینده اش گفت: از الان برنامه ریزی می کنم تا در صورت انتخاب شدن برای مسابقات قهرمانی آسیا با تمام توان و انگیزه در این رقابتها به میدان رفته و به مدال خوشرنگی دست یابم.
۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.