جهت شرکت در اجلاس ISSF در ریاض ؛نمایندگان ورزش ایران شنبه آینده عازم عربستان می‎شوند

جهت شرکت در اجلاس ISSF در ریاض ؛نمایندگان ورزش ایران شنبه آینده عازم عربستان می‎شوند
8 نماینده از کمیته ملی المپیک و ستاد برگزاری بازی‎های همبستگی کشورهای اسلامی در ایران شنبه هفته آینده برای حضور در اجلاس سالیانه ISSF و تعیین زمان جدید دومین دوره این بازی‎ها عازم ریاض می‎شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ نمایندگان ایران در این اجلاس شرکت خواهند کرد تا ضمن قرارگرفتن در جریان امور مربوط به این اجلاس تاریخ جدید پیشنهادی خود را برای برگزاری دومین دوره بازی‎های همبستگی کشورهای اسلامی اعلام و آن را با نظر مساعد مدیران ISSF و دیگر شرکت‌کنندگان در اجلاس، نهایی کنند.

مهندس محمد علی‎آبادی و بهرام افشارزاده رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و عزیزی مسوول روابط بین الملل این کمیته در اجلاس ریاض شرکت می‎کنند. حسن میرزاآقابیک، نصرت الله جعفریان، حمیدرضا شایسته، محمد شریفی و مریم مقدس نیز به عنوان نمایندگان ستاد برگزاری دومین دوره بازی‎های همبستگی کشورهای اسلامی آنها را در سفر به ریاض همراهی می‎کنند.

قرار بود دومین دوره بازی‎های همبستگی کشورهای اسلامی 24 مهرماه تا 8 آبان ماه به میزبانی سه شهر تهران، اصفهان و مشهد برگزار شود اما ستاد برگزاری رقابت‎ها بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت و صلاحدید دولت و با در نظرگرفتن شیوع بیماری آنفلوآنزای خوکی درزمان بازی‎ها تصمیم به لغو مسابقات درتاریخ مقرر گرفت.

اجلاس سالیانه فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی (ISSF) طی روزهای 9 و 10 شهریورماه در ریاض پایتخت عربستان برگزار می‎شود.

۴ شهریور ۱۳۸۸ ۰۹:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.