نشست کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک با نمایندگان فدراسیونهای اعزامی به رقابتهای کشورهای اسلامی

نشست کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک با نمایندگان فدراسیونهای اعزامی به رقابتهای کشورهای اسلامی
نشست کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک با نمایندگان فرهنگی فدراسیونهای اعزامی به سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست که با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و نمایندگان فرهنگی فدراسیونهای اعزامی به سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در محل ستاد تدارکاتی بازیهای المپیک برگزار شده بود به مباحثی همچون توجه به امور فرهنگی تیمهای اعزامی و برنامه ریزی و عملیاتی کردن آنها در اردوهای تدارکاتی پرداخته شد.
در این نشست مسجدی مسئول کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک ضمن با اهمیت دانستن توجه به امور فرهنگی ورزشکاران در اردو های آماده سازی اعزامی به این رقابتها خواستار آن شد تا یدگاها و نظرات هر فدراسیون مشخص و راهکارهای اجرایی و عملیاتی لازم جهت پیاده شدن آن توسط کمیته فرهنگی فدراسیون ها ارائه گردد.
در این نشست مقرر گردید تا جلسات کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک و فدراسیوها با جدیت بالا و برنامه مدون صورت پذیرد و در آن پیشنادها لازم جهت بهبودی هر چه بهتر امور داده شود و مسائل فرهنگی و راهکارهای مناسبی جهت هر چه بهتر برگزار شدن اردوهای اعزامی به هر فدراسیون ارائه گردد.
احمد ارشدی معاون اداری مالی و حسین احمدیان رئیس حراست کمیته ملی المپیک، شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک و عضو هیات اجرایی، اصغر رحیمی دبیر ستاد تدارکاتی ، کهندانی رئیس کمیته تشریفات و فدایی نیز در این نشست حضور داشتند.

۹ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.