200 وزنه بردار در رقابتهای قهرمانی کشور روی تخته می روند

200 وزنه بردار در رقابتهای قهرمانی کشور روی تخته می روند
رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کشور – انتخابی تیم ملی در حالی طی روزهای 12 تا 14 اسفند ماه در ایلام برگزار می شود که تاکنون 200 وزنه بردار از 28 استان برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده اند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ با تصمیم فدراسیون وزنه برداری پس از آنکه رقابتهای وزنه برداری کشور تحت عنوان جام نامجو طی دو سال گذشته به میزبانی رشت در استان گیلان برگزار شد، امسال ایلام برای نخستین بار میزبانی از این رقابتها را برعهده گرفت. محمد جواد رازی رئیس هیات وزنه برداری ایلام با اعلام اینکه همه چیز برای میزبانی خوب این استان از رقابتهای قهرمانی کشور آماده است گفت: بی صبرانه منتظریم تا پس از سالها میزبان رقابتهای مهمی چون قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان باشیم. به لحاظ محل اسکان، تغذیه و امکانات هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سالن وزنه برداری شهید عسگر کمری شهر ایلام از استانداردهای بین المللی برخوردار است افزود: داشتن سن اختصاصی، سالن گرم با 9 تخته وزنه برداری و مجهز به ال سی دی، اسکوربورد استاندارد و صندلی های آمفی تاتری برای تماشاگران این امکان را فراهم می کند که شاهد رقابتهای با کیفیت باشیم. ایلام برای یک میزبانی خوب از بیش بیش از 300 وزنه بردار و همراه شرکت کننده در رقابتهای قهرمانی کشور آماده است.
تاکنون به غیر از خراسان شمالی، البرز و کهکیلویه و بویر احمد دیگر استان های کشور برای حضور در رقابتهای سال 91 وزنه برداری قهرمانی کشور اعلام آمادگی کرده اند.

۹ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.