تیم ملی فوتبال نوجوانان در تورنمنت قزاقستان شرکت می کند

تیم ملی فوتبال نوجوانان در تورنمنت قزاقستان شرکت می کند
سرمربی تیم ملی زیر16 سال در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیمش به نکاتی اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی در این باره گفت: کارهایمان طبق برنامه پیش می رود و باید بگویم که قرار شده از 12 تا 17 اسفند ماه به کمپ بافق یزد برویم و اردویمان را در یزد برگزار کنیم.
مصطفی قنبرپور با اشاره به اینکه کار تیم ملی زیر16 سال در فاز جدی و مهم قرار گرفته است گفت: هر چه به مسابقات مرحله مقدماتی نزدیک تر می شویم اردوهای بیشتر  وفشرده تری خواهیم گذاشت و کار ما وارد فاز مهمی شده است. مطمئنا حضور در تورنمنت گالینی ایتالیا، تجربه خوبی به تیم نوجوانان زیر16 سال خواهد داد. باید تشکر ویژه ای از رئیس و دبیرکل فدراسیون داشته باشیم که با وجود همه مشکلات توانستند حضور ما را در ایتالیا قطعی کنند. همچنین سرپرست کمیته جوانان هم تاکید بسیاری برای حضور ما در ایتالیا داشت که خوشبختانه مقدمات حضور ما فراهم شده تا با فراغ بال و آسودگی در این تورنمنت شرکت کنیم.
سرمربی تیم ملی زیر16 سال در پایان درباره برنامه های آتی تیم ملی زیر16 سال گفت: هنوز میزبان مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی زیر16 آسیا مشخص نشده و ما فقط ازتاریخ برگزاری رقابتهای پیش مقدماتی با خبریم اما قرار است از 19 اردیبهشت ماه در تورنمنت قزاقستان شرکت کنیم. تورنمنتی که سال گذشته تیم ملی نوجوانان به سرمربیگری علی دوستی مهر در آن قهرمان شد و ما می رویم تا از عنوان قهرمانی این تیم دفاع کنیم.

۸ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.