در نشست اتاق فکر پیشکسوتان و صاحب نظران واترپلو؛رضوانی: سند راهبردی فدراسیون شنا تدوین می شود

در نشست اتاق فکر پیشکسوتان و صاحب نظران واترپلو؛رضوانی: سند راهبردی فدراسیون شنا تدوین می شود
سرپرست فدراسیون شنا در نشست اتاق فکر پیشکسوتان و صاحب نظران واترپلو از تدوین سند راهبردی فدراسیون به عنوان چشم انداز و برنامه عملیاتی فدراسیون خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، محسن رضوانی در جمع پیشکسوتان و صاحب نظران رشته واترپلو ، ضمن تاکید بر بهره گیری از نظرات و تجربیات پیشکسوتان و خانواده واترپلو کشور در برنامه ریزی های جاری فدراسیون، از تدوین سند جامع راهبردی فدراسیون در راستای برنامه محوری و پرهیز از اعمال سلایق شخصی را یکی از برنامه های اساسی خود یاد کرد.
وی با بیان اینکه با داشتن نقشه راه و برخورداری از سند راهبردی که در آن وضع موجود، امکانات و اهداف و چشم انداز ها تعریف شده باشد، می توان امیدوار بود که با تغییر مدیریت ها، برنامه ها پا بر جا بماند و دستخوش تغییر نشود تصریح کرد: در نظر دارم با مصوب شدن این سند از سوی وزارت ورزش ، این برنامه از ضمانت اجرایی لازم نیز برخوردار شود.
رضوانی در ادامه با تاکید بر احترام و جایگاه پیشکسوتان اظهار داشت : در تدوین سند راهبردی فدراسیون از نقطه نظرات تمامی کارشناسان با توجه به داشته ها و امکانات موجود فدراسیون بهره گیری خواهد شد و بدون نظرات مشورتی پیشکسوتان هیچ برنامه ای اجرایی نخواهد شد.
سرپرست فدراسیون شنا با بیان اینکه به زودی کمیته استانها فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به طور فراگیر تمامی استعداد های شنای کشور رصد شوند و مورد شناسایی قرار بگیرند تصریح کرد: امیدوارم این کمیته بتواند با همکاری هیات های شنای استانها در چارچوب مسئولیت های خود در کشف و شناسایی استعدادهای شنا، شیرجه و واترپلو کشور گام های اساسی بردارد و در یک دوره زمانی مشخص بتوانیم به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود دست یابیم.
رضوانی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از حضور تمامی پیشکسوتان و صاحب نظران رشته واترپلو در اتاق فکر فدراسیون گفت : فدراسیون شنا از تمامی پیشکسوتان و دلسوزان واترپلو کشور طلب یاری می کند تا در جهت ترغیب باشگاهها و جذب اسپانسر ها با هدف رونق بخشیدن به لیگ و رشد و توسعه واترپلو کشور کمک کنند.
در این نشست پیشکسوتان واترپلو ضمن ابراز خرسندی از حضور فردی از خانواده واترپلو کشور در راس فدراسیون شنا، به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات واترپلو کشور پرداختند و بر تدوین برنامه بلند مدت در رشته واترپلو و تشکیل کارگروههای تخصصی دراین زمینه، پشتوانه سازی و تقویت زیر ساختها و توجه به تیم های پایه، توجه به حضور پر رنگ باشگاهها در لیگ، ایجاد انگیزه و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در بهبود و پیشرفت واترپلو کشور تاکید کردند.
در پایان این نشست ضمن تاکید بر تدوام برگزاری نشست با پیشکسوتان مقرر شد با تعیین دبیر خانه مرکزی اتاق فکر پیشکسوتان واترپلو زمینه اجرایی شدن مصوبات این جلسات فراهم شود.
این جلسه با حضور ؛ خسرو امینی، منصور گروسی، احمد یاقوتی، رضا کامرانی، حسین مجیدی ، علی آقا جان محب، جواد و محمد علی گرامی، بهرام توکلی، هوشنگ حافظی، داود رضا سلطانی، محمد هادی بیک، حمید شب انگیز، مسعود رضوانی، محمد جواد پذیرفته، سیامک اصلانی، نادر غفوری، علی امیریان و محسن سمیع زاده برگزار شد.
۸ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.