رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز؛نیما عالمیان مقتدرانه بر سکوی نخست ایستاد

رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز؛نیما عالمیان مقتدرانه بر سکوی نخست ایستاد
پرونده مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز با معرفی نفرات برتر بسته شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری فدراسیون ؛ مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مردان کشور با معرفی هشت نفر برتر به کار خود پایان داد.

نیما عالمیان مقتدرانه با 8 پیروزی ، بدون شکست و 16 امتیاز سکوی نخست این رقابت ها را از آن خود کرد.

مهران احدی نیز با 2 امتیاز کمتر، 6 پیروزی و 2 شکست عنوان دومی این رقابت ها را کسب کرد و عارف احمدی فر با 5 پیروزی ، 3 شکست  و 14 امتیاز به مقام سومی این پیکارها بسنده کرد.

میدیا لطف الله نسبی ، حمیدرضا طاهر خوانی ، محمد علی روئین تن ، واحد مالمیری ، پوریا عمرانی و امین میر الماسی به ترتیب عنوانهای چهارم تا نهم را به دست آوردند.

گفتنی است در سه دور ابتدایی این رقابت ها محمدرضا اخلاق پسند به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف از ادامه بازی در این رقابتها انصراف داد.

در مجموع امتیاز دسته برتر ( با ضریب نیم ) و امتیاز مرحله اول انتخابی ( با ضریب یک ) ، نیما عالمیان با 15 امتیاز ،  مهران احدی با 12.5 امتیاز ، عارف احمدی با 11 امتیاز ، میدیا لطف الله نسبی با 9.5 امتیاز ، حمیدرضا طاهر خوانی با 7 امتیاز ، پوریا عمرانی با 7 امتیاز ، واحد مالمیری با 6 امتیاز و محمد علی روئین تن با 5.5 امتیاز هشت راکت به دست راه یافته به مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز هستند.

لازم به ذکر است مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز صبح امروز چهارشنبه در محل آکادمی بین المللی تنیس روی میز آغاز خواهد شد.


۸ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.