نوجوانان والیبالیست زیر ذره بین کادر فنی

نوجوانان والیبالیست زیر ذره بین کادر فنی
اولین اردوی تیم ملی زیر 19 سال کشورمان در حالی در سالن والیبال آزادی تهران جریان دارد که کادر فنی 15 بازیکن حاضر در این اردو را زیر ذره بین قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اولین اردوی تیم ملی زیر 19 سال کشورمان برای حضور در مسابقات بین المللی ایتالیا، در سالن والیبال آزادی آغاز شده است. در این اردو بازیکنان حاضر زیر نظر کادر فنی در دو نوبت صبح و عصر به انجام تمرینات بدنسازی، اجرای تکنیک ها و تاکتیک های تیمی، دریافت، سیستم دفاعی و ... می پردازند.
لازم به ذکر است جواد حکمتی، محمدجواد حیدری، حمید حمودی، الیار محرم زاده، معین معینی فر، اکبر ولایی، محمدجواد معنوی نژاد، علیرضا صفایی تهرانی، محمد دلیری، هادی سید نیازی، سهند اله وردیان، رحمان تقی زاده، محمدرضا عوض پور ، مهدی حسینی ایمنی و عباس عظیمی بازیکنان حاضر در اردو هستند.
طبق برنامه کادر فنی این اردو تا 11 اسفند ماه جریان دارد و سپس بازیکنان نوجوان بعد از استراحتی 4 روزه مجددا به اردو بازمی گردند. قرار است 15 بازیکن حاضر در اردو تا زمان اعزام در اردو بمانند و بعد از مشخص شدن 12 بازیکن اعزامی به ایتالیا، سایر بازیکنان بعد از بازگشت تیم ملی از این کشور مجددا در اردو حاضر شوند تا خود را برای مسابقات جانی مکزیک آماده سازند.
ضمن اینکه در روزهای 13 و 14 اسفندماه اردوی یک روزه برای 80 بازیکن مستعد شناسایی شده از طرح استعدادیابی در آموزش و پرورش، هیئت های استانی و مسابقات لیگ باشگاهی برگزار شود تا از میان آنها بازیکنانی که با شاخص های کادر فنی تیم ملی زیر 19 سال مطابقت دارند به اردوی تیم ملی برای مسابقات جهانی مکزیک دعوت شوند.
تیم ملی والیبال زیر 19 سال کشورمان سال آینده باید در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت کند.

 
۸ اسفند ۱۳۹۱ ۰۹:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.