جواد نصیری خبر داد:ممنوعیت فعالیت بانوان موی‌تای کار برطرف شد

جواد نصیری خبر داد:ممنوعیت فعالیت بانوان موی‌تای کار برطرف شد
رئیس انجمن موی تای کشورمان از رفع ممنوعیت فعالیت بانون این رشته با نامه ریاست محترم جمهوری و مساعدت وزیر ورزش و جوانان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از انجمن موی تای، جواد نصیری با اعلام این خبر افزود: ریاست محترم جمهوری اخیرا در نامه‌ای به وزیر ورزش از ایشان خواست با فعالیت دوباره بانوان موی‌تای کار موافقت کند که خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان نیز با حسن نظر به این موضوع با از سرگیری فعالیت بانوان موی‌تای کار موافقت کرد و این بخش که سهم زیادی از بانوان رزمی‌کار کشور را تشکیل می‌دهند از این پس بدون مشکل می‌توانند در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت کنند.
وی ادامه داد: موی‌تای علاقمندان بسیاری در بین بانوان کشور دارد و بسیار خوشحالم که دکتر عباسی که همواره حامی ما بوده با رفع ممنوعیت فعالیت آنها موافقت کرد. امیدوارم که بتوانیم با درخشش آنها جواب اعتماد وزیر ورزش را بدهیم.
نصیری با اشاره به مدال‌آوری ملی‌پوشان موی‌تای بانوان ایران گفت: بانوان موی‌تای کار ما در جریان مسابقات قهرمانی این رشته در سال 2011 که در کشور ازبکستان برگزار شد برای اولین بار در تاریخ این رشته در ایران به 4 مدال رنگارنگ در سطح A جهانی دست یافتند که در نوع خود بی‌نظیر است. مطمئن باشید با توجه به استعدادی که موی‌تای‌کاران ما در بخش بانوان دارند یک بار دیگر می‌توانیم در این بخش افتخارآفرینی کنیم.
رئیس انجمن موی‌تای کشورمان در ادامه به حضور پررنگ موی‌تای کاران ایران در مسابقات داخل سالن سال آینده کره جنوبی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این رشته در دوره گذشته مسابقات داخل سالن یکی از رشته‌های مدال‌اور کاروان ایران بود و مطمئنا در این دوره هم ورزشکاران ما هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان مدال‌اوری خواهند کرد.
وی در ادامه از سفر استفان فوکس دبیرکل فدراسیون جهانی موی‌تای و یکی از مدرسان بین‌المللی موی‌تای فدراسیون جهانی طی روزهای آتی به ایران خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت ارتقا سطح فنی مربیان و داوران داخلی، ما از استفان فوکس و یکی از مدرسان بین‌المللی موی‌تای دعوت کرده‌ایم تا طی روزهای چهاردهم و پانزدهم اسفند به ایران بیایند و کلاس های داوری و مربی‌گری را برای این دو بخش برگزار کنند.
نصیری در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این کلاس‌ها در محل هتل المپیک برگزار خواهد شد و در پایان به حاضران گواهی‌های بین‌المللی ارایه خواهد شد.

۸ اسفند ۱۳۹۱ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.