جام های جهانی کشتی فرنگی و آزاد؛22 کشتی‌گیر در جام جهانی تست دوپینگ دادند

جام های جهانی کشتی فرنگی و آزاد؛22 کشتی‌گیر در جام جهانی تست دوپینگ دادند
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: از 22 کشتی گیر شرکت کننده در مسابقات جام جهانی کشتی 2013 تهران تست دوپینگ به عمل آمد که 11 نمونه مربوط به فرنگی کاران و 11 نمونه برای آزاد کاران بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون کشتی، دکتر لطفعلی پورکاظمی اظهار داشت: در کشتی فرنگی از چهار نفر از تیم ملی کشتی فرنگی ایران به نام های عبدالمحمد پاپی، فرشاد علیزاده، افشین بیابانگرد و داود گیل نیرنگ، به همراه 4 نفر از تیم روسیه و 3 نفر از تیم ترکیه نمونه گیری به عمل آمد.

وی افزود: در کشتی آزاد نیز از 4 نفر ملی پوش آزاد کار ایرانی به نام های حسن رحیمی، احسان امینی، امیر عباسی مرادی و حامد تاتاری و همچنین از 4 آزادکار روس و 3 آزاد کار آمریکایی تست دوپینگ به عمل آمد.

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ خاطر نشان کرد: نمونه ها به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال می شود و در کمتر از یک ماه نتایج آن مشخص خواهد شد.

دکتر پورکاظمی از زحمات شبانه روزی کمیته پزشکی فدراسیون کشتی و کادر پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی و افسران دوپینگ نادوی ایران قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، رومن ولاسوف قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک از روسیه و جردن باروفس قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک از آمریکا شاخص‌ترین نفرات خارجی بودند که تست دوپینگ دادند.

 

۶ اسفند ۱۳۹۱ ۰۹:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.