حسین رضازاده: وزنه برداران ایران مدال های بهتری در المپیک 2016 می گیرند

حسین رضازاده: وزنه برداران ایران مدال های بهتری در المپیک 2016 می گیرند
حسین رضا زاده رییس فدراسیون وزنه برداری در مجمع انتخابات هیات وزنه برداری آذربایجانشرقی گفت: وزنه برداران کشورمان در المپیک 2016 ریودوژآنیرو مدال های بهتری خواهند گرفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، حسین رضازاده که  در حاشیه نشست اعضای مجمع انتخابات هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی صحبت می کرد افزود: پس از المپیک 2012 وزنه برداران تیم ملی سه بار استراحت داشتند اما اردوهای تیم از دی امسال و با حضور 32وزنه بردار در دو رده نوجوانان و جوانان از سر گرفته شده و هم اینک در تهران جریان دارد. این وزنه برداران خود را برای حضور در مسابقات نوجوانان ازبکستان در فروردین سال آینده و مسابقات جوانان پرو در اردیبهشت سال آینده آماده می کنند.
رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به احتمال حذف کشتی از المپیک  2020 قطر افزود: امیدوارم این اتفاق نیافتد چراکه در این صورت تمام نگاه ها متوجه وزنه برداری خواهد شد و این وظیفه فدراسیون را سنگین تر می کند. با این حال برنامه ریزی ما به گونه ای است که در المپیک های بعدی موفق تر و بهتر از قبل عمل کنیم.
وی با اشاره به برنامه های فدراسیون برای استعدادیابی بیشتر در این رشته افزود: سال آینده مسابقات وزنه برداری در تمام رده های سنی برگزار می شود تا استعدادهای نهفته این رشته شناسایی و برای تیم ملی افتخار آفرینی کنند.
مجمع عمومی و انتخاباتی هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی با حضور رییس فدراسیون وزنه برداری در تبریز برگزار و ˈداود نعمتیˈ، تنها نامزد تصدی سمت ریاست هیات با کسب 16رای از 16رای ماخوذه انتخاب شد.
۲ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.