زوار :کلکسیون افتخارات تکواندو را تکمیل می کنیم

زوار :کلکسیون افتخارات تکواندو را تکمیل می کنیم
سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: با انتخاب برترین هوگوپوشان و حضور موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا، کلکسیون افتخارات تکواندوی ایران را تکمیل می کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو محمد رضا زوار سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان با بیان این مطلب افزود:

رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو در رده سنی نوجوانان و به منظور حضور در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2013 اندونزی با حضور 70 هوگوپوش برتر کشور روز پنجشنبه هفدهم اسفند با استفاده هوگوهای الکترونیکی و در سطح مسابقات برون مرزی برگزار می شود.

وی درباره ملاک انتخاب هوگوپوشان شرکت کننده در این دروه از رقابتها افزود: تکواندوکاران حاضر در این دیدارها از میان مقام آوران و منتخبین مسابقات قهرمانی کشور و رده بندی انفرادی لیگ برتر و دسته یک جام "آینده سازان" انتخاب و برای کسب جواز حضور در تیم ملی، بر روی شیابچانگ خانه تکواندو به رقابت می پردازند.

زوار در ادامه افزود: با اتمام رقابتهای انتخابی، از سوی کمیته فنی در هر وزن 3 هوگوپوش برتر به همراه نفرات منتخب به اولین اردوی تیم ملی نوجوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی دعوت خواهند شد.

وی در ادامه بیان داشت: نفرات دعوت شده به رقابتهای انتخابی، باید تمام تلاش خود را برای تصاحب هوگوی تیم ملی به کار گیرند، چرا که اجرای دقیق فن،تکنیک و قدرت بدنی مهمترین دلیل کسب جواز حضور در اولین دوره اردوی آماده سازی ملی پوشان خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم با توجه به مشکلات مالی که فدراسیون با آن مواجه است ،نخستین مرحله تمرینات آماده سازی تیم ملی نوجوانان به محض اتمام رقابتهای انتخابی برگزار کنیم تا بتوانیم با برنامه ریزی مناسب در مدت زمان باقی مانده تا آغاز رقابتهای قهرمانی آسیاو با برگزاری اردوهای مداوم و اعزام تیمی قدرتمند به اندونزی و درخشش در این مسابقات، کلکسیون افتخارات تکواندو ایران را تکمیل می کنیم.

 

 

۲ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.