تور جهانی 2013 قطر ؛مرد شماره یک تنیس روی میز ایران در انتظار درخشش در دوحه

تور جهانی 2013  قطر ؛مرد شماره یک تنیس روی میز ایران در انتظار درخشش در دوحه
مسابقات تورجهانی قطر از امروز دوم اسفندماه به مدت پنج روز در شهر دوحه برگزار می شود و نوشاد عالمیان از جمعه به مصاف بزرگان تنیس روی میز جهان می‌رود.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ، روز گذشته مراسم قرعه کشی رقابت‌های تور جهانی 2013 قطر، در دوحه پایتخت این کشور برگزار شد و از امروز با برگزاری مسابقات مرحله گروهی ورزشکاران به میدان می روند.
در مرحله گروهی این پیکارها چهره‌های مطرحی چون یان آن از چین، یونگ سیک جونگ از کره جنوبی، کمال آچنتا از هند، یوک چیونگ از هنگ کنگ، فنگ چن از سنگاپور و دانیل هابسون از اتریش حضور دارند.
نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در این رقابت ها با قرار گرفتن در سید 26 مسابقات از حضور در مرحله مقدماتی معاف است و مستقیماً در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود می رود.
طبق قرعه کشی مسابقات مرحله دوم و سیدگذاری بازیکنان، نوشاد عالمیان در اولین دیدار روز جمعه ساعت 16:45 روی میز شماره 3 با یکی از بازیکنان صعود کننده از مرحله مقدماتی مسابقه می دهد.
در قرعه کشی مرحله حذفی و در نیمه جدول، عالمیان در صورت پیروزی ابتدا در دور دوم به مصاف گائو نینگ با رنکینگ 15 جهان از سنگاپور می رود و در صورت پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مالونگ با رتبه جهانی 3 از چین قرار می‌گیرد.   
در این پیکارها که برترین بازیکنان دنیا نیز در آن حضور دارند 207 ورزشکار از 33 کشور به مصاف هم می روند. حضور 32 بازیکن از 58 ورزشکار برتر تنیس روی میز دنیا در این مسابقات حکایت از سطح بالای این بازی‌ها دارد.
احمد جعفرپور هدایت نوشاد عالمیان را در دوحه قطر برعهده دارد.
شایان ذکر است مسابقات تورجهانی قطر دارای رنکینگ جهانی و 148400 دلار جایزه است .

 

۲ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.