والیبالیست ها به اردو دعوت شدند

والیبالیست ها به اردو دعوت شدند
اولین تمرین تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دیروز عصر در سالن والیبال آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان که مسابقات بین المللی ایتالیا و جهانی مکزیک را در پیش دارد، از سه شنبه اول اسفندماه تمرینات خود را در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز کردند.
اولین جلسه تمرین این تیم با حضور 18 بازیکن و تمامی اعضای کادر فنی برگزار شد، دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال با حضور درکنار اردونشینان از نزدیک با آنها به گفتگو پرداخت. داورزنی با اشاره به اینکه مسابقات جهانی از اهمیت بسیار زیادی برای تیم های شرکت کننده بر خوردار است، از ملی پوشان خواست تا با تمرکز و انگیزه بالا در تمرینات شرکت کنند.
رییس فدراسیون والیبال همچنین با بیان اینکه بازیکنان باید روح و روان خود را روی تمرینات خود متمرکز کنند تاکید کرد که حریفان ایران در مسابقات جهانی با انگیزه و آمادگی بسیاری پا به آوردگاه جهانی می گذارند و در این بین ملی پوشان ایران هم باید با قدرت، از نام ایران دفاع کنند و برای کسب سکوهای برتر از حالا تلاش کنند.
در اولین جلسه تمرینی تیم ملی نوجوانان ایران علاوه بر محمود افشاردوست دبیر کل و حلیم شرعی نایب رییس فدراسیون، حسین حسینی فرد(سرپرست)، ایرج مظفری(سرمربی)، محمدرضا دامغانی(مربی)، احمد لاهوتی (مربی)، رحمت اله نوری(مربی)، علی فتحعلی نژاد (آنالیزور)، غلامرضا نوروزی (پزشک)، کوروش معصوم زاده (فیزیوتراپ)، علی پرویزی (مربی بدنساز) و اسماعیل خرسندل (مربی ژیمناستیک)، به همراه 18 بازیکنان دعوت شده حضور داشتند.
اولین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان از روز 1 اسفندماه آغاز شده و تا 11 اسفندماه ادامه دارد که ملی پوشان خود را برای شرکت در تورنمنت بین المللی ایتالیا که در اوایل فروردین ماه برگزار می شود آماده می کند.

۲ اسفند ۱۳۹۱ ۰۸:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.