سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان: مسابقه با تیمهای تهرانی تجربه بزرگی پیش از المپیک ناشنوایان بود

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان: مسابقه با تیمهای تهرانی تجربه بزرگی پیش از المپیک ناشنوایان بود
حضور تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران در رقابت های قهرمانی باشگاه های استان تهران اگرچه برای ناشنوایان فقط یک پیروزی را به همراه داشت اما در روند پیشرفت بازیکنان بسیار تاثیرگذار بود .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛فرهاد داخم سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان اظهار کرد: والیبالیست های ناشنوای کشور به پیشنهاد بنده و با نظر مثبت مسوولین فدراسیون ناشنوایان و مساعدت و همکاری نوری رئیس هیات والیبال استان تهران، برای اولین بار در رقابت های باشگاهی شنواها شرکت کردند . این حرکت باعث آن شد تا بازیکنان در طول برگزاری دومین اردوی آمادگی جهت حضور در المپیک 2013 ناشنویان در بلغارستان علاوه بر تمرینات فشرده خود بتوانند شش مسابقه رسمی با تیم های خوب انجام دهند.
وی ادامه داد: در این رقابت ها ناشنوایان با تحت فشار قرار گرفتن ضعف های خود را پیدا کردند و کادر فنی از این طریق موفق شد با آنالیز کامل انفرادی، نقاط ضعف بازیکنان و در نهایت  مشکلات تکنیکی و تاکتیکی تیم را مشخص کند. تا در فرصت 5 ماهه باقی مانده با طراحی و اجرای برنامه فنی مناسب ضعف های تیم را رفع کرده و آمادگی مطلوبی برای المپیک ایجاد شود.
رییس انجمن والیبال ناشنوایان کشور متذکر شد: در بین تیم های ناشنوایان جهان تنها چند تیم بسیار فنی و پیشرفته و با توان بالا وجود دارد که هم سطح تیم های حاضر در این مسابقات هستند، بنابراین انجام این رقابت ها برای ناشنواها تجربه بسیار خوبی بود.
وی معتقد است : انجام مسابقه و رویارویی این عزیزان با بازیکنان شنوا نوعی یادگیری و آموزش خواهد بود و رفته رفته باعث کاهش استرس بازیکنان در مسابقات رسمی آینده خواهد شد.
داخم در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به سکوهای المپیک و جهان بایستی تفکر جهانی داشت و از هر جهت می باید امکانات خوب و استانداردی فراهم کرد تا بازیکنان بدون دغدغه های همیشگی و با روحیه بالا در اردوها حاضر شده و در نهایت بتوانند در رقابت های اصلی به اوج آمادگی بدنی، فنی و روحی برسند که بدون شک تحقق این امر مستلزم کمک وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک ، جذب اسپانسر و مشارکت های مردمی است.

۱ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.