اساسنامه ای تایید شده وزارت و کمیته به IOC ارسال گردیده است + فایل پیوست

اساسنامه ای تایید شده وزارت و کمیته به  IOC  ارسال گردیده است + فایل پیوست
در پی برخی پیشنهادات اصلاحی کمیته بین المللی المپیک در خصوص اساسنامه جدید و اصلاحی کمیته ملی المپیک، متاسفانه اظهار نظر های غیر واقعی و غیر مستندی مبنی بر اینکه اساسنامه ارسالی واقعی نبوده است از سوی برخی افراد مطرح شد که در این خصوص اعلام می گردد این امر صحت نداشته و اساسنامه ارسالی همان اساسنامه تایید شده نمایندگان حاضر در کار گروه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است که تمامی صفحات آن به امضای هر 11 نفر اعضای هیات اجرایی و همچنین نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان، جناب آقای دکتر سجادی رسیده است. لذا تایید نهایی اساسنامه و امضای کلیه صفحات امکان جابجایی حتی یک کلمه را نیز نمی دهد.

سوال اینجاست که منظور از اساسنامه غیر واقعی چیست؟ تمامی افرادی که کوچکترین اطلاعاتی از ورزش دارند به خوبی می دانند که کمیته ملی المپیک یک اساسنامه (مصوب مجمع عمومی، هیات وزیران و مجلس شورای اسلامی) از سالها پیش داشته واخیرا بنا به درخواست کمیته بین المللی المپیک، اصلاحاتی را منطبق با منشور المپیک و با حضور کارشناسان مشترک وزارت و کمیته روی آن  اعمال نموده است.

حال مطرح کردن واژه " اساسنامه غیر واقعی" با چه هدف و انگیزه ای صورت می گیرد موضوعی است که برای کارشناسان اهالی فن جای تعجب و سئوال دارد.

در واقع بیان مطالبی در خصوص ارسال اساسنامه غیر واقعی از سوی کمیته ملی المپیک برای IOC ، جز فرار از واقعیت ها و سلب مسئولیت برای برخی افراد نیست و قطعا می تواند از نظر حقوقی برای مطرح کنندگان این موضوع عواقبی در بر داشته و قابل پیگیری باشد.

لذا ضمن کذب دانستن موضوع مطروحه در برخی جراید و نشریات، اساسنامه مورد تایید وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که به IOC ارسال گردیده بر روی سایت کمیته قرار می گیرد، تا خط بطلانی بر روی این ادعا بکشد.

ارسال اساسنامه فارسی به کمیته بین المللی المپیک نیز طبق مقررات این ارگان صورت گرفت و دلیل آن نیز بررسی نهایی و مطابقت ترجمه با متن فارسی می باشد.

در پایان از افراد حقیقی و حقوقی و بخصوص رسانه ها و ارباب جراید درخواست می گردد،از بیان مطالب اینچنینی که غیرواقع و غیر مستند می باشد خودداری نمایند.

Statutes- Farsi.PDFStatutes- Farsi.PDF

Draft Statutes in English-22Jan2013.pdfDraft Statutes in English-22Jan2013.pdf

۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.