پوستین دوز:بزرگسالان را به اردوی برون مرزی می‌فرستیم

پوستین دوز:بزرگسالان را به اردوی برون مرزی می‌فرستیم
نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نظر مثبتی نسبت به حضور بانوان عمان در ایران نداریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تنیس روی میز؛فاطمه پوستین دوز در در خصوص علت غیبت بانوان عمان در اردوی تیم ملی بیان کرد: تیم تنیس روی میز بانوان عمان قرار بود تا یک روز قبل از آغاز اردوی تیم ملی به ایران بیایند اما گویا به دلیل ناهماهنگی‌هایی که در کشورمان به وجود آمد نتوانستند به اردوی ما برسند.
وی تصریح کرد: عمان خود راغب به تمرین با بانوان قدرتمند ما بودند و خودشان خواستار آمدن به کشورمان بودند به همین علت هم ما برنامه‌هایمان را به گونه‌‌‌‌ای تنظیم کردیم که اردو برگزار شود، اکنون هم دوباره به ما گفته‌اند که در وقتی دیگر به ایران بیایند اما نظر مثبتی نداریم و تمایل نداریم به آنها فرصت دوباره بدهیم.
نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز درباره علت حضور نوجوانان و جوانان در اردوی بزرگسالان اعلام کرد: برنامه‌ریزی ما به خاطر حضور عمانیها بود از آنجا که سطح فنی بازی بازیکنان بزرگسال ما نسبت به عمان بالاتر بود به همین دلیل از جوانان و نوجوانان هم دعوت کردیم تا در کنار عمانیها تمرین و به عنوان حریف تمرینی از آنها استفاده کنند.
پوستین دوز، درباره مربیان تیم ملی بانوان گفت: اکنون سیما لیموچی مربی بزرگسالان و مهناز رجبیان به عنوان مربی جوانان هستند.
وی ادامه داد: در برنامه‌هایمان این بود که هر ماه اردو داشته باشیم تا بانوان همیشه آماده باشد اما به دلیل مشکلات بودجه کمی اردوها را محدودتر کردیم اما روال مسابقات همچنان ادامه دارد.
پوستین دوز مسابقات پیش روی بانوان را این گونه برشمرد: جوانان و نوجوانان قرار است اواخر اسفند ماه به رقابتهای این جهانی عراق اعزام شوند ضمن اینکه بانوان بزرگسال هم مسابقات مصر و جهانی را در پیش دارند.
وی از برگزاری اردوی برون مرزی در مجارستان برای بانوان بزرگسال خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی، قرار است تیم ملی بزرگسالان قبل از شرکت در رقابتهای جهانی برای برپایی یک اردوی مشترک به مجارستان بروند تا وضعیت آمادگی آنها بیش از پیش شود، به احتمال زیاد اوایل سال 1392 زمان برگزاری این اردو خواهد بود.


۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.