مجمع عمومی فدراسیون کبدی برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون کبدی برگزار شد
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی با حضور دکتر سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز شنبه 28 بهمن ماه در سالن اجتماعات ساختمان حجاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ در این مجمع که به ریاست دکترسجادی معاون وزیر برگزار شد محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال 91 را به اطلاع حاضرین رساند.نماینده ورزشکاران ، نماینده باشگاهها ، نماینده هیئت های ورزشی و نماینده منطق پنج گانه هم در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گزارشی خلاصه تقدیم رئیس و اعضای مجمع کردند.تقویم ورزشی سال 1392 فدراسیون کبدی هم در دستور جلسه قرار گرفت و پس از بحث و بررسی در نهایت به تصویب اعضای مجمع رسید تا فدراسیون کبدی در سال آینده همانند گذشته بر اساس تقویم ورزشی برنامه های خود را اجرایی کند.
احمد گواری مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان هم در این مجمع در خصوص رشد و توسعه مطلوب کبدی و کسب عناوین در خور توجه در سطوح آسیایی و جهانی مطالبی را عنوان کردند.
شایان ذکر است در این مجمع اکثر روسای هیئت کبدی کشور گزارش عملکرد سالیانه و مشکلات و کمبودهای خود را در حضور دکتر سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس مجمع فدراسیون کبدی قرائت کردند.
۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.