بهترین گلزن هندبال نوجوانان جهان:به دنبال آقای گلی مسابقات بزرگسالان جهان هستم

بهترین گلزن هندبال نوجوانان جهان:به دنبال آقای گلی مسابقات بزرگسالان جهان هستم
مسابقات هندبال جوانان جهان در مصر از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده ولی سطح فنی مسابقات جهانی نوجوانان در تونس نسبت به دور گذشته آن پایین تر بود.

سجاد استکی که پس از زدن 65 گل در مسابقات هندبال نوجوانان جهان در تونس به عنوان آقایی گلی این رقابت ها دست یافته بود پس از بازگشت به تهران و چند روز تمرین و استراحتی کوتاه با تیم ملی جوانان راهی مسابقات جهانی مصر شد تا در این رقابتها هم 53 گل به ثمر برساند. وی در این باره به سایت کمیته ملی المپیک گفت:من در مسابقات جهانی نوجوانان که در تونس برگزار شد با دو بازی بیشتر از مسابقات جوانان در مصر 65 گل زدم از طرفی سطح رقابتهای جهانی جوانان کمتر از بزرگسالان نیست و تیمها از قدرت بدنی بالا و توان فنی بیشتری برخوردارند.
وی در خصوص مسابقات جهانی نوجوانان در تونس گفت:مسابقات امسال نسبت به دور گذشته آن از سطح پایین تری برخوردار بود چون که با توجه به کنار رفتن برخی بازیکنان به دلیل افزایش سنشان تیمها پس از چند سال پوست اندازی می کنند اما درمسابقات جهانی جوانان سطح رقابتها خیلی بالا بود.
استکی در پاسخ به این سئوال که چه تجربیاتی در تیم ملی نوجوانان و جوانان آموختید می گوید:ما هر چند در تیم ملی نوجوانان از تجربه کافی برخوردار بودیم اما ضعف قدرت بدنی مانع نتیجه گیری مطلوب ما شد ولی در تیم ملی جوانان از قدرت بدنی بالایی برخوردار بودیم اما متاسفانه تجربه نداشتیم.
استکی در پایان خاطر نشان کرد:شکی نیست که هندبال ایران در جهان می تواند یکی از تیمهای مطرح باشد و من پس از آقای گلی نوجوانان جهان به دنبال آقای گلی بزگسالان هستم و مطمئن باشید تیم ملی بزرگسالان می تواند با حمایت بیشتر در عرصه موفق عمل کند.


۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.